اجرای طرح زوج و فرد خودروها در آبان و آذر هر سال

اجرای طرح زوج و فرد خودروها در آبان و آذر هر سال به گزارش فست تریپ نایب رییس مجلس خواهان اجرای آزمایشی طرح زوج و فرد تردد خودروها از درب منازل در ماه های آبان و آذر هر سال شد.


به گزارش ایسنل، علی مطهری در یاداشتی در اینستاگرام با عنوان «راه حل موقت مشكل آلودگی هوا» نوشت:
"سال گذشته به برخی مسئولان مرتبط با كیفیت هوای تهران پیشنهاد كردم تا زمانی كه برنامه های دراز مدت رفع آلودگی هوای تهران به نتیجه برسد، در ماههای آبان و آذر هر سال طرح زوج و فرد تردد خودروها از درب منزل اجرا شود تا مجبور به تعطیل كردن برخی روزها نشویم. اجرای این طرح در ایام اخیر كه توأم با رضایت نسبی شهروندان تهرانی و روان شدن ترافیك بوده است می تواند مؤید نتیجه بخش بودن این پیشنهاد باشد گرچه مضایقی هم برای برخی بوجود می|آورد كه البته در مقایسه با منافع آن برای جامعه، ناچیز است.
مشكل اساسی مدیریت كشور ما كمبود قدرت تصمیم گیری است كه ناشی از ملاحظه كاری ها و رودربایستی ها و كوشش برای جلب رضایت همگان و كم توجهی به اصل تقدم مصلحت جامعه بر منفعت فرد است. در یك بحران آنقدر پیش می رویم تا به دیوار بخوریم، آنگاه به فكر راه چاره می افتیم. امیدوارم در سال آینده این پیشنهاد به صورت آزمایشی اجرا شود. پیش بینی می كنم كه در صورت اجرای آن، مردم درخواست خواهند كرد كه طرح زوج و فرد از درب منزل، در اغلب روزهای سال اجرا شود. "


 

1396/09/29
20:43:19
5.0 / 5
5282
تگهای خبر: آلودگی , تردد , خودرو
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است