در گفتگو با مهر عنوان شد؛

بررسی خرید اتوبوس های دست دوم خارجی

بررسی خرید اتوبوس های دست دوم خارجی فست تریپ: مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی اظهار داشت: قیمت یك دستگاه اتوبوس نو، ۱.۴ میلیارد تومان است و با وجود آنكه اولویت ما نوسازی ناوگان است، اما خرید اتوبوس های دست دوم را باز بررسی می نماییم.



پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار مهر درباب جزئیات درخواست مدیران شهری از صمت برای خرید اتوبوس های دست دوم، اضافه كرد: سالهاست در حوزه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اتفاق جدیدی رخ نداده است. اولویت اصلی ما نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است اما هم اكنون قیمت خرید یك اتوبوس نو یك میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است. وقتی نمی توانیم نوسازی نماییم، باید به دنبال راهكارهای دیگر باشیم.
وی با اشاره به اینكه استاندارد اتوبوس در دنیا یورو ۶ است، اظهار داشت: دیگر به اتوبوس های با استاندارد یورو ۴ مجوز نمی دهند، این در شرایطی است كه ما در كشور سوخت مناسب یورو ۶ نداریم، بدین سبب اتوبوس با استاندارد یورو ۴ مناسب شهر ما است و می توانیم برای جبران كمبود ناوگان اتوبوسرانی به دنبال خرید این اتوبوس ها باشیم كه زیر ۵ سال سن دارند، استاندارد یورو ۴ را دارند و قیمت بسیار پایین تری نسبت به اتوبوس های نو دارند و می توانیم چند سالی از آنها استفاده نمائیم اما در اصل هدف ما نوسازی است.
سنندجی با اشاره به اینكه در خرید اتوبوس های دست دوم خدمات سپس فروش مورد توجه و تاكید است، اظهار داشت: در حال بررسی هستیم كه می توانیم از كدام كشورها این اتوبوس ها را تهیه نماییم.
وی درباب اینكه گفته میگردد ۲۲۲ دستگاه اتوبوس بی آر تی متوقف است، اظهار داشت: اتوبوس های ما به سبب مشكلاتی همچون خرابی لاستیك، روغن و سایر موارد فنی متوقف می شوند اما دائما در حال تعمیر هستند و هم اكنون ۸۰ دستگاه اتوبوس بی آر تی بیشتر متوقف نیست.

1397/09/26
14:53:21
5.0 / 5
5281
تگهای خبر: اتوبوس , خدمات , خرید , دستگاه
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است