سفارش رئیس اورژانس تهران به شهروندان برای روزهای آلوده

سفارش رئیس اورژانس تهران به شهروندان برای روزهای آلوده فست تریپ: رئیس اورژانس تهران درمورد آلودگی هوا در این روزها و خطرات آن اظهار داشت: در هنگام بروز آلودگی هوا گروه های حساس از قبیل سالمندان، كودكان، مادران حامله و افرادی كه دارای بیماری های زمینه ای هستند، از حضور در مناطق پرتردد و مركزی شهر كه آلودگی هوای بیشتری وجود دارد اجتناب كنند.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، پیمان صابریان اظهار نمود: شهروندان حتماً از ماسك های مخصوص جهت پیشگیری از استنشاق هوای آلوده استفاده كنند.

رئیس اورژانس تهران اظهار داشت: شهروندان در این روزها از انجام فعالیت های فیزیكی و ورزشی مثل پیاده روی در فضای آزاد خودداری و همچنین، مایعات مخصوصاً شیر بیشتر مصرف كنند.

وی با اشاره به این كه بخش عمده ای از آلاینده های هوا اكسیدان ها هستند و با ورود به بدن، رادیكال های آزاد تولید می كنند، اضافه كرد: پیشنهاد میگردد افراد از مواد غذایی با خاصیت آنتی اكسیدانی استفاده كنند.

رئیس اورژانس تهران اظهار داشت: استفاده از انواع میوه ها و سبزی ها بخصوص میوه هایی كه ویتامین A و E، C هایدارند، می تواند بخشی از اثرات سوء آلاینده ها را خنثی كند.

صابریان اضافه كرد: آمبولانس ها و اتوبوس آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ تهران در میدان های پایتخت برای خدمات رسانی به صورت آماده باش هستند و شهروندان می توانند در صورت بروز هرگونه مشكل به اكیپ های اورژانس مستقر جهت رفع مشكل بازگشت كنند.




1397/09/15
13:27:47
5.0 / 5
5004
تگهای خبر: آلودگی , اتوبوس , تردد , تولید
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است