در گفتگو با مهر عنوان شد؛

بررسی مصوبه نرخ كرایه تاكسی ها این هفته در فرمانداری

بررسی مصوبه نرخ كرایه تاكسی ها این هفته در فرمانداری فست تریپ: معاون فنی عمرانی فرمانداری تهرانی اظهار داشت: مصوبه نرخ كرایه های تاكسی و اتوبوس در سال ۹۷ این هفته در فرمانداری بررسی می گردد.



غلامحسین آرام در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت مصوبه نرخ كرایه های تاكسی و اتوبوس در سال ۹۷ اظهار داشت: این مصوبه در كارگروه مشورتی مورد بررسی قرار گرفت اما هنوز تصمیم گیری نهایی انجام نشده است.
وی ادامه داد: در كارگروه مشورتی به برخی از بندها اعتراضاتی داشتند كه این هفته در كمیته انطباق مورد بحث قرار می گیرد و این مصوبه یا تایید می گردد یا در مواردی مورد اعتراض قرار می گیرد كه به شورا اعلام خواهیم كرد كه در مورد آن تصمیم گیری كند.
به گزارش فست تریپ به نقل از مهر، لایحه نرخ كرایه تاكسی و اتوبوس كه هر ساله بهمن ماه به شورای شهر می آمد و پیش از سال در مورد آن تصمیم گیری می شد امسال برای اولین بار ۲۰ فروردین ماه به شورا عرضه شد و شورا به صورت یك فوریتی آن را بررسی و مصوب كرد.
به نظر می آید تا اواسط خرداد نرخ های جدید كرایه تاكسی نهایی نشود در حالیكه نزدیك به ۸۰ هزار راننده تاكسی با وجود افزایش قیمت ها و هزینه ها همچنان مجبورند بر مبنای نرخ های گذشته كرایه دریافت كنند.


1397/02/22
19:05:15
5.0 / 5
5042
تگهای خبر: اتوبوس , تاكسی
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است