رئیس مركز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران خبر داد

آغاز اصلاح و بازبینی اساسنامه های شرکت های وابسته و تابعه شهرداری تهران در شورای شهر

آغاز اصلاح و بازبینی اساسنامه های شرکت های وابسته و تابعه شهرداری تهران در شورای شهر به گزارش فست تریپ، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از آغاز اصلاح و بازبینی اساسنامه های شرکتهای وابسته و تابعه شهرداری تهران برای تصویب در شورای شهر تهران اطلاع داد.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، محمدعلی الفت پور با بیان این مطلب اظهار داشت: این مرکز با همکاری اداره کل امور مجامع و حسابرسی و به منظور ساماندهی مأموریت ها و وظایف شهرداری تهران و در اجرای مفاد ماده هشتاد و چهارم (۸۴) قانون شهرداری مصوب ۱۳۳۴ و اصلاحات بعدی آن، اصلاح و بازبینی اساسنامه های شرکتهای وابسته و تابعه شهرداری تهران را برای تصویب در شورای اسلامی شهر تهران شروع کرد.
وی ادامه داد: در این خصوص با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی و بررسی اساسنامه های شرکتهای وابسته و تابعه شهرداری تهران، ضمن ساماندهی وظایف و مأموریت های شرکت ها و حذف مأموریت های موازی، تابحال اساسنامه (۱۰) شرکت نهایی و اساسنامه بقیه شرکت ها هم در شرف نهایی شدن است.
به قول رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و بنابر مفاد بند پانزدهم (۱۵) ماده هشتادم (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۰۳/۰۱، این اساسنامه ها در چارچوب لایحه ای جهت تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال می شود.
طبق گزارش سایت شهر، الفت پور در انتها خاطرنشان کرد: مرکز نوسازی و تحول اداری کوشیده است تا در قالب قوانین ملاک عمل ضمن بازبینی در مفاد اساسنامه ها، با واگذاری بخشی از مأموریت ها و وظایف شهرداری به آنها، مفاد اساسنامه ها را در چارچوب ۲۰ ماده و ۳۹ تبصره با رویکرد چابک سازی شرکت ها نهایی کند.




منبع:

1403/03/20
09:56:46
5.0 / 5
286
تگهای خبر: سایت , شركت , شهرداری , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است