۲۵۰۰ اتوبوس در نیمه اول امسال وارد ناوگان پایتخت می شود

۲۵۰۰ اتوبوس در نیمه اول امسال وارد ناوگان پایتخت می شود به گزارش فست تریپ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام نمود: حداکثر ظرف 6 ماه آتی 2500 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان ما خواهد شد.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده در پاسخ به این پرسش که ورود اتوبوس های جدید و تازه نفس به ناوگان پایتخت از چه زمان و با چه ظرفیتی خواهد بود، اظهار داشت: درباب ناوگان جدیدی که چه با داخل و چه با خارج از کشور قرارداد بستیم باید بگویم که به مرور زمان درحال وارد شدن به ناوگان هستند.
وی با بیان این که شرکت واحد بلا فاصله پس از وارد شدن اتوبوس ها و تامین راننده پایه یک، اتوبوس ها را وارد خطوط می کند، تصریح کرد: ۱۱۰ دستگاه در خطوط غرب تهران که غیر فعال بودند در مناطق ۲، ۵، ۲۱ و ۲۲ فعال شدند و این اقدامات برای مردم هم محسوس بود.
بر طبق گزارش شهر، علیزاده اشاره کرد: همین را در سطح تهران به سایر خطوط نیز تعمیم می دهیم. بر اساس قول و قراری که با چینی ها بستیم حداکثر ظرف ۶ ماه آتی ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان ما خواهد شد. درحقیقت تا انتهای سال ۱۴۰۳ در عرصه اتوبوسرانی به قدری اتوبوس نو خواهیم داشت که مردم این را بطور واضح درک خواهند کرد.




منبع:

1403/01/02
15:24:55
5.0 / 5
255
تگهای خبر: اتوبوس , دستگاه , شركت
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است