معاون شهردار تهران:

لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران یكشنبه به شورای شهر تقدیم می گردد

لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران یكشنبه به شورای شهر تقدیم می گردد فست تریپ: معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران اظهار داشت: لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران در جلسه علنی روز یكشنبه اول بهمن ماه توسط نجفی شهردار تهران به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم می گردد.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، حجت اله میرزایی با اشاره به اینكه لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران برپایه وعده های مدیریت شهری جدید و مصوبه شورای شهر با عنوان "الزامات بودجه 97" تنظیم شده، تصریح كرد: پروژه های جدیدی كه در این لایحه تعریف شده عموما در حوزه مدیریت بحران و توسعه سوله های بحران مناطق است.

وی تصریح كرد: احداث 18 سوله جدید مدیریت بحران در لایحه بودجه سال 97 تعریف شده است.

میرزایی با اشاره به اینكه در سایر حوزه ها پروژه جدیدی تعریف نشده است، اضافه كرد: تاكید شهرداری تهران اتمام پروژه های اولویت دار است.

وی خاطرنشان كرد: سعی شده در مدت كوتاهی كه برای تدوین بودجه در اختیار داشتیم بخشی از اصلاحات را در بودجه97 اعمال نماییم، اما به نظر می رسد بخش مهم تری از اصلاحات باید در بودجه سال 98 كه سند برنامه سوم شهر تهران تصویب شده و فرصت كافی برای انجام اصلاحات وجود دارد، اعمال شود.

معاون شهردار تهران با تاكید بر اینكه انجام خیلی از اصلاحات در قالب بودجه امكان پذیر نیست اظهار داشت: بخشی از اصلاحات نیازمند تغییراتی در حوزه ساختار، تشكیلات، رویه های مرسوم و شیوه های مدیریتی متعارف بوده كه انجام آنها "زمان بر" است.

به گفته وی، از سه ماه گذشته كارگروهی متشكل از كارشناسان متخصص در این زمینه تشكیل شده و در زمینه اصلاح بودجه، برآورد قیمت تمام شده خدمات شهری، كاهش قیمت تمام شده و انجام اصلاحاتی كه به كارآمدی و اثربخشی بودجه كمك می نماید در حال فعالیت است.

میرزایی با اشاره به اینكه بودجه سال 97 از نظر سقف عددی تغییرات چندانی در مقایسه با بودجه مصوب امسال ندارد تصریح كرد: تركیب بودجه 97 تغییر پیدا كرده و این بودجه به علت هزینه های جاری اجتناب ناپذیر در مقایسه با عملكرد بودجه 96 افزایش داشته است.

وی دلیل دیگر را اعمال تغییراتی برپایه اولویت های شورا و شهرداری تهران مانند تاكید بر نظام بهبود نظام حمل و نقل و ترافیك، توسعه شبكه حمل و نقل عمومی، كاهش آلودگی های زیست محیطی و هوشمندسازی ذكر كرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، معاون شهردار تهران تصریح كرد: در لایحه بودجه سال آینده اولویت بندی پروژه ها برپایه تأثیری كه بركیفیت زندگی شهری دارد مدنظر قرار گرفته است.




1396/10/28
18:21:38
5.0 / 5
4525
تگهای خبر: شهرداری , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است