معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران:

پرداخت دیون تا 500 میلیون تومان شهرداری شروع شد

پرداخت دیون تا 500 میلیون تومان شهرداری شروع شد فست تریپ: معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران اظهار داشت: افرادی كه مطالبات آنها كمتر از 500 میلیون تومان بوده و اسامی آنها از جانب مناطق به مركز ارسال و مورد تأیید ادارات كل حسابرسی و مالی قرار گرفته، اسامی آنها برای پرداخت به بانك شهر ارسال شده است.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، سمیع الله حسینی مكارم در مورد پرداخت دیون زیر 500 میلیون تومان تمام پیمانكاران تا آخر سال 1394 اظهار داشت: پرداخت معوقات پیمانكارانی كه تا آخر سال 94 از شهرداری طلب دارند، شروع شده است.
وی درباره نحوه پرداخت دیون عنوان كرد: افرادی كه مطالبات آنها كمتر از 500 میلیون تومان بوده و اسامی آنها از جانب مناطق به مركز ارسال و مورد تأیید ادارات كل حسابرسی و مالی قرار گرفته، اسامی آنها برای پرداخت به بانك شهر ارسال شده است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ادامه داد: برپایه برنامه ریزی های انجام شده مبلغ 40 درصد از طلب، بعد از معرفی به شعبه به حساب افراد واریز و مابقی آن هم طی یك پروسه زمانی مشخص پرداخت خواهد شد.
وی در ادامه اضافه كرد: آن دسته از افرادی كه طلب آن ها كمتر از 100 میلیون تومان باشد، كل مبلغ به صورت یك جا به آنها پرداخت خواهد شد.
حسینی مكارم در بخش دیگری از اظهارات خود به اسامی افرادی كه در فهرست وارد نشده اشاره نمود و اظهار داشت: این افراد در صورتی كه مطالبات آنها كمتر از 500 میلیون تومان باشد، به منظور تأیید اسناد خود به مناطق مربوطه مراجعه نموده تا بعد از تأیید نهایی، لیست آنها هم جهت پرداخت به بانك ارسال شود.
بر اساس گزارش شهرنوشت، معاون شهردار تهران در انتها تصریح كرد: از تمامی طلبكاران تقاضا می كنم كه با عنایت به توضیحات فوق، از هرگونه رجوع به ادارات كل مركز خودداری كنند.



1396/10/23
23:27:02
5.0 / 5
4618
تگهای خبر: شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است