معاون شهرداری تهران:

صرفه جویی در شهرداری باید نهادینه شود

صرفه جویی در شهرداری باید نهادینه شود فست تریپ: معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران چهار سیاست اصلی شهرداری تهران راشفافیت و انضباط، پاسخگویی به مردم، تنظیم فرایند های صحیح، تمركز بر قوانین و مقررات و ضوابط عنوان نمود.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، سمیع الله حسینی مكارم در نشست فصلی با كاركنان ضمن تاكید بر «اصل پیشگیری» در مبارزه با فساد اظهار داشت: مدیرانی مانند دكتر نجفی در كشور ما منحصر به فرد هستند. ایشان یكی از پاك دست ترین مدیران كشور هستند كه تحرك و پویایی را در آموزش و پرورش به وجود آوردند.
وی با اشاره به انتشار شایعات علیه نجفی در وضعیت بحران های پایتخت، شهردار تهران را فردی معرفی نمود كه از ظاهر سازی، خود نمایی به شدت بیزار است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری هم چنین اظهار داشت: از ساعت ۹ بامداد تا ۱۲ روز بعد از زلزله به همراه دوستانمان از سپاه در جلسه با دكتر نجفی بودیم، اما در كمال بی اخلاقی می بینیم كه بیان می كنند ایشان در كیش حضور داشتند.
حسینی مكارم با طرح این مورد كه 2000 میلیارد تومان از منابع شهر تهران به علت عدم ارتباط گیری درست با دولت از دست شهرداری رفته است؛ اضافه كرد: امروز فردی در شهردار تهران است كه به راحتی با دولت ارتباط دارد و ما باید از آن بعنوان یك فرصت استفاده نماییم. پیشنهادات شهرداری هم اكنون در كمیسیون های تخصصی دولت و مجلس مورد نقد و ارزیابی قرار می گیرد.
وی اضافه كرد: شهرداری ماهیانه ۶۰۰ میلیارد هزینه دارد اما به علت مشكلی كه بیان شد نهایتا می توانیم ۱۷۵ میلیارد را از دولت دریافت نماییم در صورتی كه سال های گذشته شهرداری به صورت ماهیانه ۴۵۰ میلیارد هزینه داشت كه ۳۵۰ میلیارد از دولت دریافت می شد.
براساس گزارش شهرنوشت، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران چهار سیاست اصلی شهرداری تهران راشفافیت و انضباط، پاسخگویی به مردم، تنظیم فرایند های صحیح، تمركز بر قوانین و مقررات و ضوابط عنوان نمود و اظهار داشت: تمام تمركز ما باید بر نظارت و پیشگیری باشد، ما با پول و حق مردم داریم كار میكنیم ازاین رو باید صرفه جویی در شهرداری نهادینه شود و نوع و روش های عرضه خدمات رسانی به شهروندان را مورد بازبینی قرار دهیم.



1396/10/07
20:46:40
5.0 / 5
4298
تگهای خبر: شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است