اجرای طرح گل برای گل توسط شهربان در تهران

اجرای طرح گل برای گل توسط شهربان در تهران به گزارش فست تریپ مدیرعامل شهربان از اجرای طرح «گُل برای گُل» در جهت استقبال از بهار، توسط شهربان در شهر تهران اطلاع داد.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، سید امیر فتاحیان اظهار داشت: سال جاری شرکت شهربان در کنار اجرای وظایف و برنامه های در ارتباط با استقبال از بهار، طرح «گل برای گل» را در سطح تهران را اجرا خواهد نمود.
وی ادامه داد: در طرح گل برای گل، نیروهای شهربان، حریم بان و معبربان (ماموران رفع سدمعبر) در ایستگاهِ هایِ مهربانیِ برگزار شده از جانب شهربان در میادین اصلی و معابر پرتردد شهر تهران، فرا رسیدن عید نوروز را با اهدای گل و بسته ی سلامت (ماسک و محلول ضدعفونی) به شهروندان شریف تهرانی تبریک خواهند گفت.
طبق گزارش روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، فتاحیان تصریح کرد: طی سه سال گذشته با حمایت مدیریت شهری، از راه آموزش و اقدامات مؤثر رسانه ای و فرهنگی، گام های مؤثری در جهت ارتقای سطح کیفی رفتار ماموران شهربان بخصوص در حوزه رفع سدمعبر، آرام سازی فضای مأموریت های رفع سدمعبر و مثبت سازی نگرش شهروندان نسبت به فعالیتهای در رابطه با حوزه شهربان برداشته شد.



1399/12/28
14:03:37
0.0 / 5
2667
تگهای خبر: آموزش , تردد , شركت , شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است