اعمال پیوست ایمنی برای ساخت وسازهای شهری ضروریست

اعمال پیوست ایمنی برای ساخت وسازهای شهری ضروریست به گزارش فست تریپ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر لزوم اعمال پیوست ایمنی برای ساخت و سازهای شهری تاكید نمود.


رضا کرمی محمدی در گفتگو با ایسنا، با اعلان اینکه توجه به طرح ها و پروژه های محله محور باعث شناسایی مخاطرات محله ای خواهد شد، اظهار داشت: در همین راستا هم لازم است برای انجام هر طرح عمرانی و ساخت و ساز شهری چه در سطح کلان و چه در سطح خرد و محلی پیوست ایمنی تعریف و اجرایی شود.
وی با اعلان اینکه در تهران هر چقدر بر روی مبحث مدیریت بحران کار نماییم باز هم احتیاج به اقدامات بیشتری وجود دارد، اشاره کرد: اقدامات انجام شده تا کنون مناسب بوده اما کافی نیست و راهی طولانی برای تحقق شهری ایمن در مقابل حوادث و سوانح پیش رو داریم.
کرمی محمدی با اشاره به فواید پیوست ایمنی اظهارکرد: تدوین پیوست ایمنی و اجرای آن یک اقدام پیشگیرانه هم شمرده می شود و به عبارتی دیگر یک نوع سرمایه گذاری برای ایمنی در پروژه های مختلف است. وجود پیوست ایمنی در واقع از وقوع حوادث و رخدادهای ناگوار و غیرمنتظره تا حد زیادی جلوگیری می کند و اینطور نیست که برخی تصور کنند یک هزینه اضافی و بدون مصرف است.



1399/06/19
23:12:25
5.0 / 5
3478
تگهای خبر: ایمنی , ساخت و ساز
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است