رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در واكنش به درگیری با یك دستفروش:

برخورد با معبربانان متخلف

برخورد با معبربانان متخلف فست تریپ: رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار داشت: دو معبربان خاطی به خاطر ضرب و شتم با دستفروش خیابان ولیعصر (عج) تا صدور رای كمیته انضباطی از كار تعلیق شدند.


به گزارش فست تریپ به نقل از مهر، محمدجواد شیرازی مبحث سد معبر دستفروشان را یكی از دغدغه های شهر تهران و رفع آن را از مطالبات مهم شهروندان دانست و اضافه كرد: مبحث سد معبر دستفروشان یك ناهنجاری اجتماعی است كه جنبه های اقتصادی و فرهنگی را هم شامل می گردد و شهرداری به تنهایی نمی تواند در رفع معضلات مترتب آن اقدام كند، بلكه باید با همكاری های بین بخشی نهادهای دولتی، خدماتی و انتظامی، در قالب یك سیستم یكپارچه و منسجم و البته با همكاری و مشاركت مردم این معضل مهم حل و فصل شود.

وی تكریم مردم را وظیفه كاركنان دستگاه بزرگ شهرداری برشمرد و ابراز كرد: رفع مشكلات شهری همچون سدمعبر نباید با ابزار زور و غیرانسانی صورت گیرد بلكه با استفاده از قانون و با رعایت شان و منزلت افراد باید اقدام شود و البته تولید ناهنجاری در شهر هم خود یك تخلف است.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران تصریح كرد: باید رویه های غلط و فرایندهای نامناسب در مورد رفع سد معبر اصلاح شوند و بدون تولید تشنج در جامعه و تشویش اذهان عمومی، ماموریت های قانونی را در جهت تولید رفاه و آرامش شهروندان انجام داد و اقدامات صورت گرفته را به تنویر افكار عمومی رساند.

شیرازی تصریح كرد: سازمان بازرسی بطور قطع با خاطیان و هنجارشكنانی كه نام شهرداری تهران را خدشه دار می كنند، برخورد و از همه اختیارات قانونی خود در جهت رفاه حال مردم استفاده خواهد نمود. مدیرعامل شركت شهربان و حریم بان شهرداری تهران هم با اشاره به اینكه نیروهای خاطی شهربان به كمیته انضباطی احضار شده اند، اظهار داشت: بعد از بررسی تمامی ابعاد این اتفاق، حكم آنان صادر و اطلاع رسانی خواهد شد. ابوالقاسم چیذری در مورد درگیری نیروهای شهربان با دستفروشان با اشاره به اینكه نیروهای انضباط شهری (رفع سدمعبر)، تحت آمریت شهرداری های نواحی و مناطق، انجام وظیفه می كنند، اظهار نمود: با عنایت به حساسیت جنس و نوع فعالیت نیروهای رفع سدمعبر، بروز درگیری با عنایت به فحاشی و هتاكی بعضی از متخلفان شهری، امری اجتناب ناپذیراست.

وی درمورد كلیپی كه با مبحث درگیری بین یك دستفروش جوان و نیروهای رفع سدمعبر در حال انتشار است، توضیح داد: هرچند ابتدای این ماجرا و علت بروز رفتار ناهنجار از جانب ماموران انضباط شهری توسط تهیه كنندگان این كلیپ حذف شده است اما به هر حال، طبق قانون و طبق آئین نامه انضباطی موجود در این زمینه، انجام هرگونه برخورد فیزیكی توسط نیروهای رفع سدمعبر ممنوع و غیرقانونی است.

مدیرعامل شركت شهربان و حریم بان شهرداری تهران تصریح كرد: نیرو یا نیروهای خاطی در كلیپ مذكور، توسط كمیته انضباطی و كمیته تخلفات شهربان شهرداری تهران احضار شده اند و بعد از بررسی تمامی ابعاد این اتفاق، حكم آنان صادر و اطلاع رسانی خواهد شد.

1396/09/23
12:40:29
5.0 / 5
4383
تگهای خبر: شهرداری , فروش
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است