توضیح حناچی به ورود شهرداری برای ساخت مسكن

توضیح حناچی به ورود شهرداری برای ساخت مسكن فست تریپ: شهردار تهران در مورد احتمال ورود شهرداری به حل مشكل مسكن در تهران توضیحاتی را ارائه نمود.


پیروزحناچی در گفت و گو با ایسنا، در مورد وضعیت مسکن در تهران و احتمال کمک شهرداری به این حوزه اظهار داشت: در قانون شهرداری ها به مسکن اجتماعی خیلی ضعیف اشاره ای شده است؛ اما به مانند یک ماموریت برای شهرداری به این مساله پرداخته نشده است.
وی اظهار داشت: طبیعتا اگر منابعی که اختصاص داده می شود همچون تسهیلات بانکی مربوط به مسکن، به شهرداری ها هم تخصیص داده شود و در کل حمایت و پشتیبانی کنند، چونکه نه. ابزارهای این مساله مثل همه جای دنیا در اختیار شهرداری هست همچون صدور پروانه، زمین اختصاص یافته به این مساله و حتی به جهت اجاره داری پس از بهره برداری که معمولا توسط شهرداری ها صورت می گیرد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه ظرفیت هایی در شهرداری وجود دارد و اگر حمایت های لازم صورت گیرد، اساسا امکان پذیر است، اشاره کرد: به عبارتی دیگر اگر پشتیبانی و حمایت هایی که معمولا از الگوی مسکن اجتماعی و مسکن مهر با دادن تسهیلات با بهره های پایین به این مساله اختصاص یابد، انجام این مهم عملی خواهد بود.





منبع:

1399/04/09
19:00:31
5.0 / 5
4188
تگهای خبر: شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است