واكنش شورا به جریمه ۲۶ میلیاردی شهرداری تهران

واكنش شورا به جریمه ۲۶ میلیاردی شهرداری تهران فست تریپ: سخنگوی شورای شهر تهران در حساب توییتری خود سوالاتی در مورد جریمه۲6 میلیاردی سازمان ورزش بیان نمود.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، علی اعطا در حساب توییتری خود با اشاره به رأی سازمان تعزیرات در مورد جریمه۲۶ میلیارد تومانی سازمان ورزش در یک رشته نوشت: «همکار گرامی سخنگوی محترم سازمان تعزیرات که معمولا اهل دقت نظرند، از گرانفروشی ⁧شهرداری⁩ در اماکن ورزشی و جریمه ۲۶ میلیارد تومانی سخن گفته اند. برخی گرفتار ⁧ذوق زدگی رسانه ای⁩ شده اند و بی وقفه خبر گرانفروشی مدیریت شهری را بازنشر می کنند!
‏اولا؛ چرا گفته نمی گردد این رأی به سال ۹۴ مربوط است؟ آیا این عبارت اساسا در بین سخنان سخنگوی سازمان تعزیرات نبوده؟ یا اینکه پای ⁧تقطیع هنرمندانه⁩ در بین است؟ و چرا گفته نمی گردد در دوره مدیریت شهری جدید، بهاء خدمات اماکن ورزشی نه فقط افزایشی نداشته بلکه همچنان از قیمت دولتی پایین تر است؟
‏توجه کنیم؛ در روزهایی که با شیوع ویروس کرونا هدف مشترک همه دستگاه ها باید بازسازی و بهسازی اعتماد عمومی شهروندان بمنظور همکاری همه جانبه باشد و گرانفروش خواندن این مجموعه مدیریت شهری -که تمام توان و ظرفیت خودرا برای مقابله و پیش گیری از شیوع ⁧کرونا⁩ با مشارکت شهروندان به میان آورده است - آن هم با این آب و تاب رسانه ای، آن هم در ارتباط با موضوعی مربوط به سال ۹۴ یعنی ۵ سال قبل، به مصلحت کشور خواهد بود؟»





منبع:

1399/02/17
14:53:54
5.0 / 5
4292
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , شهرداری , شهروند
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است