اجبار تمامی دستگاه های فیروزكوه برای فرهنگ سازی و مقابله با كرونا ویروس

اجبار تمامی دستگاه های فیروزكوه برای فرهنگ سازی و مقابله با كرونا ویروس به گزارش فست تریپ فرماندار شهرستان فیروزكوه بر اجبار دستگاه های شهرستان برای فرهنگسازی، پیشگیری و مقابله با كرونا ویروس تصریح كرد و اظهار داشت: تمامی دستگاه های سطح شهرستان برای مقابله با این ویروس باید برنامه های مدونی داشته باشند.


مهدی یوسفی جمارانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: در صورت مشاهده افراد مبتلا یا مشكوك بیماری كرونا ویروس در شهرستان، تمهیدات لازم برای عرضه خدمات در بیمارستان امام خمینی(ره) اندیشیده شده و كادر پزشكی و پرستاران این مركز آماده خدمت رسانی هستند.
وی ادامه داد: در كوشش برای تأمین اقلام بهداشتی هستیم البته در بعضی از اقلام مورد نیاز از قبیل ماسك و دستكش در سطح شهرستان با كمبودهایی مواجه هستیم كه تلاش می نماییم این كمبودها در سریع ترین زمان ممكن رفع گردد.
وی از تلاشهای شورای شهر و روستا، شهرداری ها، دهیاری ها و سایر دستگاه های اجرائی كه در زمینه پاكسازی معابر و گندزدایی فعالیت می نمایند قدردانی كرد و اضافه كرد: یكی از برنامه های جدی قرارگاه پدافند زیستی شهرستان، نظارت بر عملكرد داروخانه ها است و در این راستا دستگاه های نظارتی در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برخورد خواهند كرد.
وی خطاب به شهروندان درخواست كرد: شیوع ویروس كرونا را جدی بگیرند و نسبت به رعایت بهداشت فردی اهتمام داشته باشند و از حضور غیر ضروری در تجمعات و مراكز خرید اجتناب كنند.



1398/12/15
19:32:10
5.0 / 5
4881
تگهای خبر: خدمات , خرید , دستگاه , شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است