معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

سومین محموله امدادی شهرداری تهران روانه مناطق زلزله زده شد

سومین محموله امدادی شهرداری تهران روانه مناطق زلزله زده شد به گزارش فست تریپ معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ارسال سومین محموله امدادی شامل تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری به مناطق زلزله زده غرب كشور اطلاع داد.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، مجتبی یزدانی با اشاره به ارسال سومین محموله كمك های شهرداری تهران به مناطق زلزله زده غرب كشور، اظهار داشت: كمك های شهرداری تهران به مناطق زلزله زده بامداد امروز(شنبه) محموله ای شامل ۳ دستگاه بیل مكانیكی، یك دستگاه لودر، ۱۲ دستگاه كمپرسی، ۶ دستگاه تریلی كمر شكن، ۵ دستگاه ماشین مكانیزه حمل زباله، ۱۳ دستگاه ماشین خاور روباز و ۵۰۰ مخزن به منطقه ارسال شد.
بنابر اعلام شهرنوشت، پیش از این دو محموله از كمك های شهرداری تهران به همراه اكیپ های امدادی، درمانی و خدمات شهری هم به این مناطق اعزام شده بود.
یزدانی در این رابطه هم اظهار داشت: در نخستین فاز كمك رسانی شهرداری تهران هم سازمان بهشت زهرا (س) ۱۳دستگاه آمبولانس، شركت شهروند ۱۳۰هزاربطری آب معدنی نیم لیتری و ۱. ۵ لیتری، ۱۰۰ هزار بسته نان، ۶۲ هزار تخته پتو، ۴۶هزار بسته غذای آماده و ۲۰هزار بسته خرما، سازمان مدیریت پسماند۱۳ كامیون كمپرسی، ۴دستگاه بیل مكانیكی، ۲۰۰ مخزن ۱۱۰۰لیتری، ۵۰ مخزن ۲۴۰ لیتری، ۵ تن كیسه پلاستیك ارسال كرده بودند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: سازمان آتش نشانی هم با اعزام ۹دستگاه خودروی سبك و سنگین (شامل جرثقیل ۳ تن و خودروهای سنگین و سبك نجات به همراه تجهیزات كامل جستجو و نجات و آواربرداری) و ۲۶ نیرو در امدادرسانی و مشاركت در توزیع اقلام شهرداری تهران در میان زلزله زدگان فعال بود.
وی با اشاره به اعزم نیروهای شركت شهرسالم به همراه اقلام امدادی، خاطرنشان كرد: ۴ آمبولانس با تجهیزات كامل، ۱۷ نیروی انسانی و ۲ كامیون دارو تا كنون برای عرضه خدمات درمانی به زلزله زدگاه اعزام شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اعزام ۳۰۰ نیروی سازمان بسیج به مناطق زلزله زده هم تصریح كرد: این نیروها به همراه وسایل كامل امداد فردی و ۷دستگاه باب كت و مینی لودر برای امدادرسانی به شهرستان سرپل ذهاب اعزام شدند.
به گفته وی، سازمان بازرسی هم با اعزام ۱۰ دستگاه ماشین فوریتی ۱۳۷به همراه نیروی ماهر آواربرداری در شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده اند.
یزدانی تصریح كرد: به همت ستاد مدیریت بحران هم هزار تخته چادر به همراه۲ تخته چادر بزرگ بیمارستانی و ۲ اكیپ كارشناسی از سوی سازمان جهت هماهنگی با مدیریت بحران استانداری كرمانشاه اعزام كرده است. ۱۶۰ سرویس بهداشتی پرتابل هم به همت سازمان زیباسازی در شهرستان سرپل ذهاب نصب گردید.
وی با اشاره به اعزام ۵۳۵ نیروی انسانی به مناطق زلزله زده هم اعلام نمود: ۱۶۲ نفر سازمان مدیریت پسماند برای عرضه خدمات نظافت شهر، ۳۰۰ نیروی سازمان بسیج برای امداد در آواربرداری، ۲۶ نیروی آتش نشانی، ۳۰ نیروی سازمان بهشت زهرا ۳۰ نفر در امور كفن و دفن اموات همراه با لوازم مورد نیاز و ۱۷ نیروی شركت شهر سالم به كرمانشاه اعزام شده بودند.


 

1396/08/27
22:34:40
5.0 / 5
4645
تگهای خبر: امداد , خدمات , خودرو , شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است