خبر آخر سالی حناچی برای شهروندان تهرانی

خبر آخر سالی حناچی برای شهروندان تهرانی به گزارش فست تریپ شهردار تهران عنوان نمود كه لغو مصوبه برج باغ توسط شورای اسلامی شهر تهران صالحات و باقیات اعضای شورای اسلامی شهر تهران است.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، پیروز حناچی، بامداد امروز (یكشنبه ) با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با عرضه دو فوریت لایحه اصلاح بودجه سال ۹۷ به شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: به منظور جبران كسری بودجه، ردیف های بودجه مصوب از محل كاهش اعتبارات سایر ردیف ها اعمال شده است كه كمك به شركت واحد، آتش نشانی، سازمان بازنشستگی و... این كمك ها اختصاص می یابد.
وی با اشاره به اینكه جابجایی اعتبار در دو ردیف تملك دارایی بوده است، اظهار داشت: از آن جایی كه در آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران قرار داریم باید این را بگویم كه ۹۴ درصد از بودجه نقد به مبلغ ۱۲۶ هزار و ۴۷ میلیارد ریال محقق شده است و در بخش غیر نقدی هم ۴۲ درصد معادل ۱۷ هزار و ۷۲ میلیارد ریال محقق شده است كه می توانیم بگوییم تابحال ۸۲ درصد منابع مصوب سال ۹۷ محقق شده است و بر مبنای آماری كه شب گذشته داده اند به نظر می آید كه بیشتر از ۹۰ درصد بودجه محقق شود.
شهردار تهران در ادامه صحبت های خود ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای تصویب برنامه سوم توسعه و لایحه بودجه سال ۹۸، تصریح كرد: نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در سال ۹۷، ۲۹۸ تذكر داده اند كه ۲۶۹ تذكر آن پاسخ داده شده است و ۲۹ تذكر هم در حال پیگیری است.
وی با بیان این كه خبر خوش آخر سالی برای شهروندان تهرانی دارم، تصریح كرد: به طرز محسوسی شاهد كاهش آلودگی هوای تهران بودیم هر چند كه امسال نزولات جوی افزایش داشت، اما مقایسه نقطه به نقطه نشان دهنده این است كه اقدامات شهرداری تهران در زمینه توسعه مراكز معاینه فنی، جدیت در اجرای معاینه فنی و... موثر واقع شده است.
حناچی در ادامه صحبت های خود با اشاره به خطوط ۶ و ۷ مترو، تصریح كرد: روز گذشته خط ۷ راه اندازی شد و خط ۶ هم در فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
او در آخر صحبت های خود توقف مصوبه برج باغ را یكی از بزرگترین تصمیمات شورای اسلامی شهر تهران دانست و خاطرنشان كرد: بطور قطع توقف مصوبه برج باغ، باقیات و صالحات اعضای شورای اسلامی شهر تهران خواهد بود.
به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران سرانجام بعد از بیان نظرات موافق و مخالف خود به دو فوریت لایحه پیشنهادی شهردار در خصوص اصلاحیه بودجه سال ۹۷ رای مثبت دادند.



1397/12/26
14:43:14
5.0 / 5
5143
تگهای خبر: آلودگی , امداد , شهرداری , شهروند
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است