در گفتگو با مهر مطرح شد؛

ورود سازمان بازرسی به فاز۲ برج میلاد، نامه نگاری با ریاست شورا

ورود سازمان بازرسی به فاز۲ برج میلاد، نامه نگاری با ریاست شورا به گزارش فست تریپ رئیس كمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران اظهار داشت: سازمان بازرسی كشور به مبحث فاز دوم برج میلاد و گودبرداری انجام شده ورود پیدا كرده است.



محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت تهیه طرح جامع برج میلاد كه قرار بود تا آخر سال تدوین و به شورا عرضه شود، اظهار داشت: حدود ۶ ماه پیش جلسه ای با حضور اعضای كمیسیون معماری و شهرسازی و كمیسیون عمران و حمل و نقل و پیروزحناچی در كسوت معاونت معماری و شهرسازی وقت داشت برگزار شد، متاسفانه با گذشت ماه ها از آن زمان هنوز نه طرح جامع مربوط به اراضی برج میلاد تهیه شده و نه در مورد گودبرداری این برج تعیین تكلیف شده است.
وی افزود: در مورد فاز ۲ برج میلاد و گودبرداری انجام شده چندین مكاتبه از جانب كمیسیون معماری و شهرسازی به شهرداری داشته ایم و به تازگی سازمان بازرسی كل كشور هم به این مورد ورود كرده است.
سالاری تصریح كرد: بعد از بی پاسخ ماندن مكاتبات و پیگیری های ما در مورد اجرایی شدن مصوبات كمیسیون مشترك، چند روز پیش نامه ای به ریاست شورای شهر تهران نوشته و درخواست كردیم رئیس پارلمان محلی پایتخت این مورد را پیگیری كند.

1397/11/25
23:08:25
5.0 / 5
5693
تگهای خبر: شهرداری , شهرسازی , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است