حضور كارتن خواب ها در مهدی آباد و ملك آباد البرز

حضور كارتن خواب ها در مهدی آباد و ملك آباد البرز به گزارش فست تریپ امام جمعه چهارباغ در شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: زمینه حضور كارتن خواب ها در مهدی آباد و ملك آباد باید از بین برود.


حجت الاسلام قادر محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اضافه كرد: با طرح هایی كه اخیراً به اجرا در آمده است جو بسیار خوبی در این مناطق بوجود آمده است. با استقرار كلانتری در ملك آباد، سوداگران مرگ در این منطقه دیگر احساس امنیت نخواهند داشت و بعضی از دغدغه های ما رفع خواهد شد.
وی افزود: شورای شهر مبلغ یك میلیارد و 200 میلیون تومان به همراه 2000 مترمربع زمین به ساخت كلانتری در ملك آباد مختص كرده است.
محمدی خاطرنشان كرد: اخیراً میز خدمت در مصلی نماز جمعه چهارباغ تشكیل شده كه در یكی از برنامه های این میز خدمت، با حضور فرمانده انتظامی استان موضوعات منطقه مورد بررسی قرار گرفت. از یك ماه پیش تاكنون، طرح های مختلفی در مناطق مهدی آباد و ملك آباد در حال اجراست كه سبب بهبود اوضاع در این مناطق شده است.
امام جمعه چهارباغ به تأسیس كلانتری در مهدی آباد و ابریشم، اشاره و با اشاره به اینكه فاصله كلانتری این مناطق با ملك آباد زیاد است و همین سبب شده برخی مواقع سوداگران مرگ مبادرت به خرید و فروش مواد مخدر كنند، افزود: بر همین مبنا شورای شهر مبلغ یك میلیارد و 200 میلیون تومان به همراه 2000 مترمربع زمین به ساخت كلانتری در ملك آباد مختص كرده است.



1397/10/16
14:29:47
5.0 / 5
5454
تگهای خبر: خرید , شورای شهر , فروش
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است