ماجرای خروج محسن هاشمی با قهر از صحن شورا و بازگشت مجددش

ماجرای خروج محسن هاشمی با قهر از صحن شورا و بازگشت مجددش فست تریپ: محسن هاشمی درباب موافقت اعضا برای حذف دو بند از طرح ادغام معاونت های شهر تهران و به دنبال درگیری لفظی با محمد سالاری از صحن شورای شهر تهران با قهر خارج شد.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران؛ اعضای شورا جزئیات طرح ادغام معاونت های شهرداری تهران كه در جلسه گذشته كلیات آنرا به تصویب رسانده بودند در دستور كار داشتند.

اعضای شواری اسلامی شهر تهران پس از بحث وبررسی درباب پیشنهاد اصلاح دو بند از این طرح نهایتا با 11 رای موافق، این پیشنهاد را به تصویب رساندند.

در ادامه جلسه محمد سالاری نسبت به مطرح نشدن جزئیات یكی از بندهای طرح پیشنهادی به محسن هاشمی اعتراض كرد كه هاشمی در پاسخ اظهار داشت: جزئیات این بند مطرح شده اما شما متوجه نشدید.

سالاری یكبار دیگر خطاب به هاشمی اظهار داشت: شما هر جسله شورا را یك جور اداره می كنید واین درست نیست. كه هاشمی در پاسخ اظهار داشت: آقای سالاری لطفا شانتاژبازی نكنید.

در طی تصویب پیشنهاد مذكور و درگیری لفظی سالاری و هاشمی سبب شد ریاست شورای شهر تهران با حالت قهر از صحن علنی بیرون رود و اعضا همچون میرلوحی و میلانی برای دلجویی از محسن هاشمی به همراه وی از صحن شورا خارج شدند.

ادامه این جلسه به ریاست امینی نایب رئیس شواری شهر تهران پیگیری میگردد و همین طور پس از خروج محسن هاشمی از صحن شواری درگیری لفظی دیگری میان رسولی و سالاری صورت گرفت كه رسولی خطاب به سالاری اظهار داشت: شما با قلدری طرحی كه یك سال بر روی آن مطالعه شده است را از بین بردید.

به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، دقایقی پس از قهر محسن هاشمی از شورا، وی مجدد بازگشت و خطاب به اعضا از اتفاقی كه افتاد پوزش خواست و اظهار داشت: صحن شورا ترك كردم كه آقای امینی كه تسلط بیشتری دارند جلسه را اداره كنند وقتی از این دستور جلسه گذشتیم بر گشتم.





1397/10/09
14:27:17
5.0 / 5
4358
تگهای خبر: شهرداری , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است