شهردار تهران خبر داد:

مناسب سازی وظیفه مشترك بهزیستی و شهرداری است

مناسب سازی وظیفه مشترك بهزیستی و شهرداری است فست تریپ: شهردار تهران با اشاره به اینكه مناسب سازی وظایف مشترك شهرداری و بهزیستی است اظهار داشت: روزانه ۹۰ كودك كار در ۱۸ مركز شهرداری پذیرش می شوند.



به گزارش فست تریپ به نقل از مهر، پیروز حناچی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی كشور با تبریك تولد حضرت مسیح(ع) اظهار داشت: وظایف مشتركی میان سازمان بهزیستی و شهرداری و شورای شهر وجود دارد كه یكی از مهمترین آنها مناسب سازی معابر و اماكن شهری است.
وی اظهار داشت: مناسب سازی سوژه مهمی است بخصوص برای كشوری كه جنگ را پشت سر گذاشته است اما باوجود تمام تلاش ها، وضعیت قابل قبولی در این خصوص نداشته ایم و باید بیشتر تلاش نماییم.
وی اظهار داشت: سوژه آموزش و توسعه جامعه هدف از اهداف مشترك میان ما است.
شهردار تهران با اشاره به اینكه هم اكنون مناسب سازی. حدود ۵ درصد برای جامعه هدف، توان خواستار است اظهار داشت: با عنایت به اینكه علاوه بر معلولان، سالمندان، كودكان باز نیاز به عبور و مرور راحت دارند بنا بر این باید مناسب سازی را به ۳۵ درصدب برسانیم.
وی اظهار داشت: بباید شرایطی فراهم نماییم تا معلولان به راحتی در شهر رفت و آمد كنند.
وی از پایش سلامت هزار كودك كار آگاهی داد و اظهار داشت: این كودكان در ۱۸ مركز پذیرش شده اند به صورتی كه هر مركز روزانه ۵ كودك پذیرش می كنند كه روزانه ۹۰ كودك كار به این مراركز راه پیدا می كنند.
شهردار تهران اظهار داشت: هم اكنون با كمك خیرین و سمن ها و شركای اجتماعی در امتداد آموزش، توان یابی كودكان كار و محل مشكلات خانوداده های آنها كه علت اصلی كار كودكان است باید اقدامات لازم صورت گیرد.
وی همین طور با اشاره به اینكه ۱۶ هزار و ۷۰۰ كارگر پاكبان در فضای شهر كه اقشار مورد حمایت هستند مورد پایش قرار گرفته اند كه از این تعداد ۲۵۰۰ بیمار شناسایی و به مراكز درمانی معرفی شده اند و ۴ نفر باز عمل سختی انجام داده اند.

1397/10/08
22:55:23
5.0 / 5
4916
تگهای خبر: آموزش , شهرداری , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است