برگزاری جشنواره زمستانه انار

برگزاری جشنواره زمستانه انار فست تریپ: جشنواره زمستانه انار با هدف پشتیبانی از كالای ایرانی و تولیدكنندگان داخلی از ۵ تا ۱۴ دی در مجموعه نمایشگاهی حجاب خیابان فاطمی تهران برگزار می گردد.


به گزارش فست تریپ به نقل از مهر، دبیر اجرایی نمایشگاه و جشنواره زمستانه انار، اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۳۰ غرفه حضور دارند كه ۹۰ درصدشان تولیدكننده هستند و این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۴ هزار متر از ۱۱ بامداد تا ۲۲ به مدت ۷ روز برگزار می گردد. سعید ناظم دلیگانی با تاكید بر اینكه حال تولیدكنندگان داخلی ما خوب نیست، اظهار داشت: تولیدكننده ما تنها به روزمرگی فكر می كنند، دولت می تواند با تولیدكنندگان مشاركت طولانی مدت داشته باشد و با دادن وام های مشاركتی با سود كم به آنها توان حركت دوباره دهد. وی افزود: خیلی از تولیدكنندگان محصولات مشتركی تولید می كنند كه با تجمیع قادرند كیفیت را بالا ببرند، دولت می بایستی آنها را تجمیع كند تا آنها درآمد بهترو یك هدف مشترك داشته، از لحاظ مالی بیشتر حمایت شوند. دبیر اجرایی جشنواره انار مهم ترین مشكل باغدارن را حضور دلالان دانست و اضافه كرد: دلالان از ضعف مالی باغداران نهایت استفاده را كرده و محصولاتشان را با قیمت نازل خریداری نموده در صورتی كه با پشتیبانی از باغداران آنها قادرند مستقیم محصولاتشان را به بار نشانده و قیمت میوه كاهش پیدا كرده و با قیمت پایین به دست مصرف كننده برسد. دلیگانی افزود: پشتیبانی از كارآفرینان می بایست جهت داده شده، نقشه راهی برای آنها ترسیم شود و خط مشی
نسبت به آینده پیدا و از محصولاتشان حمایت شود. وی با اشاره به اینكه صنایع دستی كشورمان حال روز خوشی ندارد، اظهار داشت: بخشی از محصولات صنایع دستی خوب كشوراجازه ورود به بازارهای اروپا ندارد، و باید روی مواد اولیه ای كه استفاده می نمایند كار شود، آموزش برای تولیدكنندگان این بخش داده شود تا سلیقه مشتری های اروپایی را سنجید، تا صنایع دستی ما بتواند تا صنایع دستی و صنعت فرش كشورمان جایگاه خودرا در صادرات پیدا كند چونكه بیشتر فعالان این حوزه كاملا سنتی ادامه حیات می دهند. دلیگانی اضافه كرد: در این جشنواره باغداران مستقیم محصولات ارگانیك خودرا عرضه می كنند.
وی افزود: ۱۶ استان كه كارآفرین هستند سوغات و صنایع دستی با كیفیت خودرا به نمایش می گذارند.
وی اشاره كرد: باغداران جنوب كشور و شهرستان ساوه انار درجه یك خودرا مستقیم عرضه می كنند. دبیر اجرایی جشنواره زمستانه انار، از صدور ۲۰ تا ۵۰ هزار كارت تخفیفی برای كارمندان آموزش و پرورش و سازمان های دیگر اشاره و اظهار داشت: كارمندانی هم كه موفق به دریافت كارت تخفیف ویژه نشده اند می توانند با بازگشت به ستاد برگزاری این جشنواره بازگشت و كارت تخفیفی خودرا با ارائه كارت كارمندی خود دریافت نمایند. وی ادامه داد: برای نخستین بار عكاسی سنتی با بیشتر از هزار دست لباس محلی مختلف با رنگ و آیین های فوركلور مختلف برای بازدیدكنندگان خاطره شیرینی از این جشنواره ثبت كنند.

1397/10/08
14:02:15
5.0 / 5
5157
تگهای خبر: آموزش , امداد , تولید , خرید
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است