استاندار تهران :

نیروی انتظامی شرایط ایمن و خوبی در تهران فراهم نموده است

نیروی انتظامی شرایط ایمن و خوبی در تهران فراهم نموده است به گزارش فست تریپ استاندار تهران اظهار داشت: نیروی انتظامی در مبحث جمع آوری، غربالگری و تولید ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران نقش مهمی داشته و اخلاق پذیری و زیست پذیری در استان تهران را محقق تولید كرده است.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی امروز در نشستی با رئیس پلیس تهران بزرگ، معاونان وی و تعدادی از فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ كه در محل استانداری تهران برگزار گردید اظهار داشت: روش مدبرانه، خلاقانه وبهره مندی از نیروهای متخصص در نیروی انتظامی شرایط ایمن و خوبی درشهر تهران فراهم نموده است.

وی با اشاره به اینكه فعالیت در هر نهادی حساسیت، خصوصیت ها و سختی دارد خاطرنشان كرد: سختی فعالیت نیروی انتظامی بر مزیت هایش برای این فعالان عرصه نظم و امنیت بیشتر است.

استاندار تهران با اشاره به حضور نیروهای انتظامی در شرایط سخت برف ویخبندان و شب و روز و در همه زمان های وقوع بحران در داخل وبیرون شهر تصریح كرد: در هر بحرانی حتی قبل از حضور دستگاه های امدادی این نیروهای انتظامی است كه حضوری قوی و اثرگذار دارند.

محسنی بندپی با اشاره به اینكه در هر جامعه ای اگر امنیت، نظم، انضباط و آرامش فراهم گردد سایرآحاد جامعه هم نقش خویش را به درستی ایفا می كنند، عنوان كرد: خصوصیت اخلاق مداری و جامعه محوری نیروی انتظامی در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری هم تاكید گردیده است و ایشان بر این اصل تاكید دارند كه مردم ولی نعمت ما هستند و باید به گونه ای با مردم رفتار شود كه احساس سختی به آنها نرسد.

وی نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت و آرامش مردم بخصوص در شرایط خاص همچون مشكلات و فشارهای اقتصادی مهم دانست و اظهار داشت: ابعادمختلف پلیس از راهنمایی ورانندگی تا پلیس فتا، پیشگیری و امنیت نشان دهنده وظیفه مهم، حساس و خطیر این قشر از زحمت كشان جامعه است.

استاندار تهران رفع چهره شهر از معتادان متجاهر و كودكان كار و خیابان و ساماندهی آنها را یكی از انتظارات دولت دانست و اضافه كرد: نیروی انتظامی در مبحث جمع آوری، غربالگری و تولید ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران نقش مهمی داشته و اخلاق پذیری و زیست پذیری در استان تهران را محقق تولید كرده است.
برپایه گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، بندپی در انتها اظهار داشت: هر اقدام خوب و مثبت در كشور الگوست و حتی عملكرد منفی در استان تهران می تواند در كل كشور اثرگذار باشد.



1397/10/01
23:44:20
5.0 / 5
4937
تگهای خبر: آرامش , امداد , تولید , دستگاه
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است