معاون عمرانی استاندار كرمانشاه:

امداد و نجات زلزله زدگان تا فردا ادامه دارد

امداد و نجات زلزله زدگان تا فردا ادامه دارد به گزارش فست تریپ معاون عمرانی استاندار كرمانشاه از افزایش آمار فوتی ها و مجروحین زلزله شب گذشته در غرب كشور اطلاع داد و ابرازامیدواری كرد كه بامداد فردا كار امداد و نجات خاتمه یابد.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، نیك كردار در تماس تلفنی در جمع خبرنگاران حاضر در مركز فرماندهی و ستاد مدیریت بحران شهر تهران در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در استان كرمانشاه پس وقوع زلزله شب گذشته ضمن تشكر از شهرداری تهران، اظهار داشت: شهرداری تهران در سریعترین زمان ممكن امكاناتی را كه درخواست كرده بودیم به منطقه ارسال كرده است.

وی اضافه كرد: شهرداری تهران حتی بیش از آنچه كه به عنوان نیاز از جانب ما اعلام شده بود شامل اعزام تیم های تخصصی آتش نشانی و امداد و نجات به سمت مناطق زلزله زده فرستاده است. هم اكنون تریلی های آب و پتوها و برخی اقلام دیگر به منطقه رسیده و سایر اقلام هم در راه است. آنچه كه به كرمانشاه رسیده در اختیار هلال احمر قرار دادیم تا زیر نظر این سازمان در میان حادثه دیدگان زلزله توزیع شود.

نیك كردار ضمن تقدیر از همت و سرعت عمل شهرداری تهران اظهار داشت: سایر استان های معین و وزارتخانه ها و دستگاه های ذیربط به همراه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی پای كار آمدند و خدمات خوبی را عرضه كرده اند. هم اكنون حدود ۱۲۰۰ تخت بیمارستانی در استان های تهران و البرز برای حادثه دیدگان زلزله شب گذشته خالی شده است تا مصدومان حادثه به این بیمارستان ها منتقل شوند. ۳۳ بالگرد در فضای مناطق زلزله زده در حال پرواز و انتقال مصدومان هستند. در حقیقت همه با همدلی پای كار هستند كه این جای قدردانی دارد.

وی در مورد آخرین آمار مصدومین و فوتی های این حادثه اظهار داشت: متاسفانه تلفات رو به افزایش است و تا این لحظه ۳۴۰ نفر فوتی آخرین آمار بوده است. بیش از ۳۵۰۰ نفر هم مجروح داشته ایم كه متاسفانه این آمارها در حال افزایش است. امیدواریم تا بامداد فردا كار امداد و نجات خاتمه پیدا كند.



 

1396/08/22
18:55:00
5.0 / 5
4412
تگهای خبر: شهرداری , امداد
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است