فرماندار شهرستان ری:

حضور دو و نیم میلیون نفر در راهپیمایی اربعین حسینی در تهران

حضور دو و نیم میلیون نفر در راهپیمایی اربعین حسینی در تهران فست تریپ: فرماندار شهرستان ری با تاكید بر برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در تهران اظهار داشت: در مراسم امسال حدود دو و نیم میلیون نفر شركت كردند و مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی را با پای پیاده طی كردند.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، هدایت الله جمالی پور در نشست ستاد اربعین استان تهران اظهار داشت: در كنار برنامه هایی كه برای ستاد اربعین استان تهران در كربلا و نجف پیش بینی شده بود برنامه ای باز برای جاماندگانی كه به هر علت امكان حضور آنها در كربلا و نجف مهیا نشده بود، از سال 92 برنامه ای در تهران شكل گرفت.

وی اضافه كرد: برنامه جا ماندگان اربعین حسینی در تهران هر سال پرشكوه تر و پرشورتر نسبت به پارسال برگزار گردید و امسال باز این برنامه با حضور استاندار تهران از میدان امام حسین تا حرم عبدالعظیم حسنی با حضور خیل عظیم عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) برگزار گردید.

وی افزود: برنامه ریزی ها برای برگزاری این مراسم در شهر تهران از عاشورای حسینی با برگزاری جلسات گوناگون شروع شد. در شهرستان ری ستاد اربعین حسینی با كمیته های متناظر ستاد استان تهران برای برگزاری این مراسم برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم را اندیشید. شهرداری تهران در این برنامه در كنار فرمانداری شهرستان ری حضور داشت و نیروهای سپاه، اطلاعات و نیروی انتظامی در تامین امنیت این مراسم اقدامات قابل توجهی را انجام دادند كه باید از همه مسئولین شهرستان ری و همین طور فرماندار تهران برای مشاركت در برگزاری این مراسم پرشكوه تقدیر كنم.

وی اشاره كرد: برنامه ریزی های دقیقی هر ساله برای برگزاری این مراسم انجام میگردد و امسال باز مشكلات برگزاری مراسم را احصا كردیم تا برای سال آینده نسبت به رفع آنها اقدام نماییم.



1397/08/24
23:04:50
5.0 / 5
4274
تگهای خبر: شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است