اعلام اسامی 13 كاندیدای شهرداری تهران

اعلام اسامی 13 كاندیدای شهرداری تهران فست تریپ: رئیس شورای شهر تهران اسامی 13 كاندیدای پست شهرداری پایتخت را اعلام نمود.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، محسن هاشمی بامداد امروز قبل از آغاز جلسه ی شورای شهر تهران، با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم اندیشی بامداد امروز اعضای شورای شهر اظهار داشت: در این جلسه در مورد اعلام نام كاندیدای پیشنهادی صحبت شد.


وی با بیان این كه قبل از این 30 نفر توسط اعضای شورای شهر بعنوان كاندیدای شهرداری تهران انتخاب شده بودند، اظهار داشت: با این وجود در این مدت تعدادی از نامزدها به صورت رسمی و شفاهی انصراف خویش را اعلام نمودند و بر همین مبنا در این جلسه دوباره لیست را تكمیل كردیم و تعداد كاندیدا به 13 نفر رسید.


وی با اشاره به اینكه امروز در نخستین دستور از لیست 13 نفره رای گیری شده و پنج نفر انتخاب می شوند، اظهار داشت: آقایان عباس آخوندی، غلامرضا انصاری، محسن پورسیدآقایی، كامل تقوی نژاد، نصرالله جهانگرد، سمیع الله حسینی مكارم، پیروزحناچی، مصطفی سالاری، رسول كشت پور، محمدرضا واعظ مهدوی، علی اوسط هاشمی، سید مناف هاشمی و بنده ( محسن هاشمی) بعنوان كاندیدا اعلام شدیم و دوستانمان در شورا لطف داشتند و نام مرا در بین كاندیدا قرار دادند.

هاشمی تصریح كرد: همه كاندیدا از لحاظ بدنی سالم هستند و بازنشسته هم نیستند.

وی در مورد زمان رفتن افشانی هم اظهار داشت: ما در مورد افشانی سه روایت مختلف داریم چون كه قانون این گونه تصویب شده است كه از زمان تصویب قانون و انتشار در روزنامه رسمی دو ماه فرصت داریم كه یكم آذرماه می گردد. اما وكیلی عضو هیات رئیسه مجلس عنوان كرده كه 15 روز پس از انتشار در روزنامه رسمی قانون لازم الاجرا است. كه تاریخ 16 آذر می گردد و الان ما با چهار تاریخ مواجه هستیم كه 24 آبان، 26 آبان و 2 آذر و 16 آذر است كه به نظر می آید باید استفساریه ای به مجلس بفرستیم كه در این مورد توضیح دهد كه البته ارسال این استفساریه یك شوخی است.




1397/08/15
15:15:32
5.0 / 5
4108
تگهای خبر: امداد , شهرداری , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است