شهردار منطقه دو اعلام كرد:

افتتاح ساختمان جدید بورس به شرط تأمین پاركینگ

افتتاح ساختمان جدید بورس به شرط تأمین پاركینگ فست تریپ: شهردار منطقه دو اعلام نمود كه تنها راه بهره بردای از ساختمان جدید بورس، تامین پاركینگ است.


رسول كشت پور در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام ساختمان جدید بورس كه در منطقه ۲ تولید شده است، اظهار داشت: هم اكنون كار ساخت ساختمان جدید بورس متوقف شده است و رئیس سازمان بورس را مكلف كردیم تا نسبت به تامین پاركینگ اقدام نماید.
وی با اشاره به اینكه این مجموعه، جمعا ۳۷۰ واحد پاركینگ كسری دارد، اضافه كرد: به هیچ عنوان اجازه بهره برداری از این ساختمان را بدون تامین پاركینگ نمی دهیم مگر این كه به روش های مختلف پاركینگ مورد نیاز را تأمین كند.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینكه این ساختمان در مرحله نازك كاری است، خاطرنشان كرد: پروژه هایی كه بعد ملی دارند حتما می بایست پیوست ترافیكی داشته باشند؛ چراكه تردد به این مركز، بر روی ترافیك معابر درجه یك و ۲ منطقه تاثیر گذار است و اگر پاركینگ هم تامین نشود بطور قطع ترافیك در این منطقه گره می خورد.
وی با اشاره به اینكه مالك ساختمان جدید بورس می تواند با خرید ملكی در نزدیكی ساختمان در حال راه اندازی، پاركینگ را تامین كند، افزود: شرط صدور پایانكار، تامین پاركینگ است و در غیر این صورت اجازه فعالیت رد ساختمان جدید بورس داده نمی گردد.




1397/07/19
15:13:13
5.0 / 5
5202
تگهای خبر: پاركینگ , ترافیك , تردد , تولید
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است