در جمع روسای بازرسی حوزه خدمات شهری شهرداری تهران مطرح شد؛

رضایت ۷۳ درصدی شهروندان از عملكرد میادین میوه و تره بار

رضایت ۷۳ درصدی شهروندان از عملكرد میادین میوه و تره بار فست تریپ: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار داشت: خیلی از مردم از فرآیند حساس و پیچیدگی فعالیت در شهرداری تهران آگاه نیستند.


به گزارش فست تریپ به نقل از مهر، عبدالحسین رحیمی كه در جمع روسای بازرسی سازمان ها و شركت های تحت پوشش معاونت خدمات شهری سخن می گفت، اضافه كرد: این مسئولیت و حساسیت برای افرادی كه در حوزه نظارت مشغول به كار هستند به مراتب پیچیده تر است. وی با اشاره به اینكه كار در شهر بسیار بزرگی همچون تهران از همه جا سخت تر است و كاركنان شهرداری تهران در گمنامی كار می كنند و سختی ها را تحمل می كنند و دم نمی زنند، اظهار نمود: آنها كه از خدمتگزاران مجموعه مدیریت شهری ایراد می گیرند، اگر مرد اقدام هستند، وسط میدان بیایند و كار در شهرداری تهران را تجربه كنند. رحیمی با اشاره به اینكه نیروهای سختكوش شهرداری تهران، شب و روز، در برف و باران و حتی ایام عید مشغول به كار و خدمات رسانی به شهروندان هستند، خاطرنشان كرد: كاش قدر این نیروهای شریف را بدانیم و اگر مقرر است این مجموعه را نقد نماییم و در مورد آن قضاوت نماییم، با شناخت بهتر و بیشتر از این مجموعه و دشواری های كار در آن، این كار را انجام می دادیم.
دیكته نانوشته غلط ندارد وی با اشاره به اینكه شهرداری تهران نهادی غیردولتی است كه به صورت شبانه روزی با مردم سر و كار دارد و بزرگ ترین سرمایه آن مردم و همراهی آنهاست، اظهار نمود: اگر شهرداری تهران تقویت نشود، صدمه می بیند و اگر این مجموعه آسیب ببیند، در واقع مردم متضرر می شوند و صدمه می بینند. رحیمی با اشاره به اینكه باید این فرهنگ را جا بیندازیم كه دیكته نانوشته غلط ندارد و با عنایت به حجم بالای كار در شهرداری تهران، امكان دارد اشكالاتی هم وجود داشته باشد، خاطرنشان كرد: مدیریت شهری تهران در حال پوست اندازی از نظام سنتی به سمت و سوی نظام مدرن بر بستر شهر هوشمند است. وی با اشاره به اینكه شهر هوشمند مبتنی بر نگاه فرآیندمحور، بسیار بهتر می تواند متناسب با نیازهای امروز شهر و خدمات مورد انتظار شهروندان باشد، اشاره كرد: شفاف سازی سبب نظارت پذیری و افزایش دقت در كارها می گردد و از این رو، باید از تولید شفافیت در امور استقبال نماییم. رحیمی با اشاره به اینكه حوزه های نظارت، چشم و گوش مجموعه ها هستند و افرادی كه در بخش های نظارتی كار می كنند، مسئولیت خطیر صیانت و مراقبت از مجموعه را بر عهده دارند، خاطرنشان كرد: مجموعه بازرسی در شهرداری تهران، به همان اندازه كه نقش نظارتی بر عهده دارد، نقش حمایتی هم دارد. رضایت شهروندان از میادین میوه و تره بار باید به ۹۰ درصد برسد
وی با اشاره به اینكه بر مبنای آخرین نظرسنجی به عمل آمده، بیش از ۷۳ درصد شهروندان از عملكرد سازمان مدیریت میادین رضایت دارند، در حالیكه در گذشته میزان این رضایتمندی تنها ۳۷ درصد بود، اظهار نمود: افزایش ۳۶ درصدی رضایت شهروندان در مدت ۳ سال گذشته، نشان دهنده این است كه میزان رضایتمندی شهروندان از عملكرد میادین و بازارهای میوه و تره بار، هر سال به صورت متوسط ۱۲ درصد افزایش می یابد. رحیمی با اشاره به اینكه اعتقاد داریم حق با مردم است و مردم باید حق انتخاب داشته باشند، خاطرنشان كرد: مصداق این نوع نگاه را در اجرای طرح دستچین در میادین میوه و تره بار شاهد می باشیم كه به باعث آن شهروندان حق انتخاب میوه را دارند و می توانند میوه مورد نظر خویش را سوا كنند. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در انتها با تاكید بر اینكه این سازمان در ۲۴۱ میدان و بازار با شهروندان سر و كار دارد و با عنایت به ساز و كار موجود، اساساً كار در این مجموعه خیلی سخت است و صعوبت های خاص خویش را دارد، تصریح كرد: با این حال، با تمام توان تلاش خواهیم كرد تا میزان رضایت شهروندان از عملكرد سازمان مدیریت میادین از ۷۳ درصد به ۹۰ درصد برسد. همینطور در این جلسه، فردین رحمان نژاد، معاون سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه خدمات شهری، با تقدیر و تشكر از خدمات سازمان مدیریت میادین و زحمات این سازمان در خدمات رسانی به شهروندان اظهار داشت: فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار به صورت مستقیم با مردم سر و كار دارد و از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار می باشد.

1397/07/08
10:52:12
5.0 / 5
4061
تگهای خبر: تولید , خدمات , شهرداری , شهروند
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است