سخنگوی شورای شهر تهران اعلام كرد

گزارش شهرداری از تعداد مشمولان قانون منع به كارگیری بازنشستگان

گزارش شهرداری از تعداد مشمولان قانون منع به كارگیری بازنشستگان فست تریپ: سخنگوی شورای شهر تهران از دریافت گزارشی از تعداد مشمولان قانون منع به كارگیری بازنشستگان در شهرداری خبرداد.


علی اعطا در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام اجرای قانون منع بكارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران اظهار داشت: در ابتدای مطرح شدن قانون منع به كارگیری بازنشستگان، فهرستی از سوی معاونت منابع انسانی شهرداری تهران در اختیار اعضای شورای شهر قرار گرفت كه بر مبنای آن ۹۲نفر در شهرداری به نحوی با این قانون مرتبط می شدند.

وی با اشاره به اینكه تنها ۴۴ نفر از افراد این لیست ۹۲نفره، دارای شرایط بازنشستگی بودند و مشمول این قانون می شوند اظهار داشت: مابقی از استثناتات قانون یعنی امتیازاتی كه برای آزادگان، جانبازان، فرزندان شهید و.. در نظر گرفته شده بود، بهره مند می شوند.

اعطا اضافه كرد: البته به نظر می آید كه این لیست با دقت كمی آماده شده است چون كه شهرداری سریعا از بخش های مختلف این آمار را احصاء كرده بود و این لیست اولیه است و بطور قطع نهایی نیست و بزودی از آنها گزارش دقیقی در مورد تعداد كارمندانی كه مشمول این قانون می شوند، دریافت خواهیم كرد.



1397/06/29
14:05:44
5.0 / 5
4194
تگهای خبر: شهرداری , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است