بهارستان مركز تولید كیف و كفش تهران می گردد

بهارستان مركز تولید كیف و كفش تهران می گردد فست تریپ: معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار داشت: بهارستان هیچ سند فرادستی ندارد و برای اولین بار می باشد این شهرستان دارای برنامه می شود، این در حالیست كه احداث استادیوم ۵ هزار نفری، تولید پایتخت كیف و كفش تهران همراه با احداث گلخانه مدرن و تولید فاضلاب شهری از مهمترین برنامه ها در سند توسعه و پیشران ها تعریف شده است.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، شهرام عدالتی، در جلسه تدوین سند توسعه شهرستان بهارستان اظهار داشت: این شهرستان ۶۴ كیلومتر مربع مساحت دارد. این شهرستان جزء فضاهای غیر رسمی تولید شده در دهه های گذشته است كه دارای ۲ بخش گلستان و بوستان و ۳ شهر گلستان و نسیم شهر و صالحیه و ۴ دهستان و ۷ آبادی است.

معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار نمود: جمعیت این شهرستان ۵۳۶ هزار نفر با نرخ رشد ۲.۵ درصد از سال ۹۰ تا ۹۵ نشان داده است كه باید برای این شهر برنامه ریزی حرفه ای انجام داد. متاسفانه بهارستان همچنان جمعیت پذیر است و نسیم شهر با جمعیت ۲۰۰ هزارنفر شهر بزرگ شهرستان بهارستان را تشكیل می دهد. آمارها نشان داده است بیشترین تراكم جمعیت را در بهارستان داریم كه در هر كیلومتر مربع ۸۳۸۰ نفر زندگی می كنند.

عدالتی اظهار نمود: بهارستان تنها شهرستانی است كه سهم اشتغال آن در بخش صنعت بیش از ۵۰ درصد است. این نشان داده است كه بخش زیادی از شاغلان در بهارستان خارج از بهارستان زندگی می كنند و خطر ورود مهاجر پذیری بیشتر است، در حالیكه سهم اشتغال در خدمات ۴۳ درصد و كشاورزی یك درصد است.

وی افزود: بهارستان هیچ سند فرادستی ندارد و برای اولین بار می باشد این شهرستان دارای برنامه می شود، این در حالیست كه احداث استادیوم ۵ هزار نفری، تولید پایتخت كیف و كفش تهران همراه با احداث گلخانه مدرن و تولید فاضلاب شهری از مهمترین برنامه ها در سند توسعه و پیشران ها تعریف شده است.




1397/06/20
15:50:10
5.0 / 5
4344
تگهای خبر: تولید , خدمات
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است