رییس كمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران تاكید كرد

مراكز بیمارستانی و درمانی بر روی پسماندهای بیمارستانی و سلامت كاركنان خود حساسند

مراكز بیمارستانی و درمانی بر روی پسماندهای بیمارستانی و سلامت كاركنان خود حساسند فست تریپ: رییس كمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تاكید بر ضرورت بررسی علمی جمع آوری و دفن پسماندهای پزشكی، اظهار داشت: بدون شك بیمارستان ها و مراكز درمانی بر روی پسماندهای بیمارستانی سلامت كاركنان خود و جامعه حساس هستند.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، ناهید خداكرمی در جریان بررسی لایحه شهرداری تهران در مورد اصلاحیه تعیین بهای خدمات و چگونگی اعمال نظارت بر جمع آوری و دفن پسماندهای ویژه پزشكی، اظهاركرد: بی خطر سازی پسماندهای بیمارستانی در حال انجام می باشد و مراكز درمانی در حال استفاده از تكنولوژی بی خطرسازی هستند.

وی اضافه كرد: باید در نظر داشته باشیم كه مراكز بهداشتی و درمانی كه به بیماران خدمات پزشكی عرضه می دهند روی پسماند بیمارستانی، سلامت كاركنان خود و جامعه حساس هستند و بطور قطع به آن بی توجهی نمی كنند. اگر یك یا چند مركز نسبت به جداسازی پسماند ویژه خود حساس نیستند باید بر حسب مورد روی این موارد بحث شود، چون كه ما امروز می بینیم درباره مسائل مختلف بدون مستندات متقن كلی گویی می گردد.

رییس كمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران تصریح كرد: این روزها گفته می گردد عده ای در بین زباله ها، نسوج بدن انسان را تشخیص داده اند. این در شرایطی است كه تنها پاتولوژی ها می توانند تشخیص دهند كه آیا یك بافت متعلق به بدن انسان است یا خیر.

خداكرمی در انتها تصریح كرد: حتی چشم یك متخصص هم قادر به تشخیص این مساله نیست و در بیمارستان ها هم تشخیص این مساله به پاتولوژی سپرده می گردد. مواردی در زمینه بی مبالاتی در پسماندهای نسوجی اگر وجود دارد باید به صورت علمی و همینطور به دور از كلی گویی مورد قضاوت قرار بگیرد.




1397/06/13
16:36:44
5.0 / 5
4197
تگهای خبر: خدمات , شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است