مدیرعامل اتحادیه تاكسیرانی های شهری كشور خبرداد

توقف صدور پیش فاكتور تاكسی های جدید تا مشخص شدن قیمت نهایی ارز قطعات وارداتی

توقف صدور پیش فاكتور تاكسی های جدید تا مشخص شدن قیمت نهایی ارز قطعات وارداتی فست تریپ: مدیرعامل اتحادیه تاكسیرانی های شهری كشور ضمن تشریح آخرین وضعیت نوسازی ناوگان تاكسیرانی از ثبت نام ۸۵۰ دستگاه تاكسی برلیانس از خردادماه سال جاری خبرداد.



مرتضی ضامنی در گفت وگو باایسنا، آخرین وضعیت نوسازی تاكسی های فرسوده را شرح داد و اظهار داشت: هفته گذشته دولت مصوبه ای داد كه كه برپایه آن نرخ ارز قطعات وارداتی خودرو از نرخ دولتی به نرخ توافقی تغییر كند، یعنی از حدود ۴۲۰۰تومان به حدود ۱۰هزار تومان تغییر یابد برهمین اساس هم شركت خودروساز از هفته گذشته صدور پیش فاكتور را متوقف كرده است.

وی افزود: شركت های خودروساز ایران خودرو و سایپا كه صدور پیش فاكتور را با روندی كند انجام می دادند پس از اعلام این مصوبه برای مشخص شدن قیمت نهایی ارز وارداتی تا اعلام نهایی آن، صدور پیش فاكتور را متوقف كردند.

مدیرعامل اتحادیه تاكسیرانی های شهری بابیان اینكه گفته شده دولت این مصوبه را اصلاح كرده است و همان ارز دولتی برای واردات قطعات خودرو تخصیص داده می شود اظهار داشت: باید منتظر نتیجه آن پس از تعطیلات اخیر باشیم.

ثبت نام ۸۵۰ تاكسی برلیانس از خردادماه



وی در بخشی دیگری از صحبت هایش به ثبت نام تاكسی برلیانس و آریو كه از خردادماه سال جاری شروع شد اشاره نمود و اظهار داشت: تابحال ۸۵۰ نفر برای دریافت تاكسی برلیانس و آریو ثبت نام كردند كه از این تعداد ۲۸۰دستگاه تحویل متقاضی شده است و مابقی متقاضیان هم در حال تكمیل فرآیند ثبت نام خود هستند.

ضامنی درانتها صحبت هایش خاطرنشان كرد: اگر نرخ ارز توافقی بر واردات قطعات خودرو گذاشته شود طبیعتا قیمت خودرو بالاتر خواهد رفت و اگر ارز دولتی تعلق گیرد قیمت تغییری نخواهد كرد.




1397/06/10
16:15:58
5.0 / 5
5214
تگهای خبر: تاكسی , خودرو , دستگاه
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است