برگزاری تور اصحاب رسانه همزمان با هفته فرهنگی قزوین

برگزاری تور اصحاب رسانه همزمان با هفته فرهنگی قزوین فست تریپ: خبرنگاران داخلی و خارجی همزمان با برگزاری هفته فرهنگی قزوین جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر قزوین را به تصویر كشیدند.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، بامداد امروز چهارشنبه خبرنگاران داخلی و خارجی همزمان با برگزاری هفته فرهنگی قزوین در ساختمان شهرداری قزوین كه از جاذبه های این شهر است بازدید نمودند. در جریان این بازدید عادله مهرابی مدیر روابط عمومی و بین المللی شهرداری قزوین اظهار داشت: به منظور معرفی شهر قزوین ظرفیت های متنوع آن و معرفی رویدادهای ویژه هفته فرهنگی این تور برای خبرنگاران و عكاسان رسانه های شاخص داخلی و خارجی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینكه خبرنگاران و عكاسان خبری با انعكاس برنامه های هفته فرهنگی قزوین می توانند مدیریت شهری را در جهت رسالت و شعار خود یعنی «قزوین شاداب؛ نزدیك ترین مقصد» همراهی كنند اضافه كرد: این تور خبری با هدف معرفی قزوین و پوشش سراسری اخبار و رویدادهای هفته فرهنگی قزوین با استفاده از رسانه های سراسری در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای خبرنگاران در این تور ویژه افزود: در این برنامه از جاذبه های گردشگری و ظرفیت های ویژه شهر قزوین بازدید صورت خواهد گرفت. تلاش ما بر این بوده تا خبرنگاران و عكاسان رسانه های مطرح داخلی و خارجی برای پوشش خبری این رویداد حضور یابند تا در كنار رسانه های محلی استان این رویداد فرهنگی مهم را به مردم كشور و جهان اطلاع رسانی كنند.

به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، هفته فرهنگی قزوین با بیش از 70 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی سوم تا نهم شهریور ماه پذیرای علاقمندان خواهد بود.

در این تور خبری اصحاب رسانه نخست با حضور در ساختمان شهرداری قزوین كه خود یكی از ساختمان های قدیمی این شهر به حساب می آید و بعنوان اولین ساختمان بلدیه در كشور به صورت رسمی از آن یاد می گردد ضمن حضور در دفتر شهردار از بخش های مختلف این ساختمان كه در سال 1306 بنا شده است بازدید نمودند. حضور در كارگاه بازخوانی هویت كهن پیشه های شهر قزوین كه به بحث و بررسی مشاغل كهن موجود در این شهر می پرداخت، دومین برنامه ای بود كه اصحاب رسانه در آن حضور پیدا كردند. بازدید از كاروانسرای بزرگ سعدالسلطه مقصد سوم اصحاب رسانه بود كه به همت سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بازسازی شده است.








1397/06/08
19:47:36
5.0 / 5
4309
تگهای خبر: شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است