در گزیده اخبار اجتماعی بخوانید:

از اصرار نمایندگان برای استخدام حق التدریسی ها تا دستگیری یكی از عاملان ضرب و شتم مامور راهور

از اصرار نمایندگان برای استخدام حق التدریسی ها تا دستگیری یكی از عاملان ضرب و شتم مامور راهور فست تریپ: دستگیری یكی از عاملان ضرب و شتم مأمور راهور در جاده شیراز، اصرار نمایندگان برای استخدام حق التدریس ها و مربیان پیش دبستانی/ به این گروه نیازی نداریم، پیدا شدن اعضای بدن دربین زباله های بیمارستانی محال است، آغاز توزیع كتب درسی / فروش الزامی لوازم التحریر همراه كتب، ممنوع، چند سفارش پیش از مصرف داروهای خواب آور و... از مهم ترین خبرهای اداره اجتماعی ایسنا در روز دوشنبه (پنجم شهریورماه)هستند.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، اداره اخبار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) امروز دو شنبه 5 شهریور ماه بیش از 50 خبر منتشر نمود كه در ادامه به بعضی از مهمترین های این اخبار كه با كلیك روی تیتر هر یك از آنها، متن كامل خبر در دسترس خواهد بود، اشاره می شود:


صدور مجوز شكار در قرق های اختصاصی؛ به زودی

علی تیموری- مدیركل حفاظت و مدیریت صید و شكار سازمان حفاظت محیط زیست از صدور ۱۱۲ مجوز شكار كل، قوچ و آهو در قرق های اختصاصی كرمان و یزد اطلاع داد.
تیموری با اشاره به اینكه مبحث واگذاری قرق های اختصاصی از سال ۹۴ در سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری می شود، اظهار داشت: این سازمان بر مبنای قانون، پنج منطقه را در استان های كرمان، سمنان و یزد به شورای عالی محیط زیست به منظور تعیین قرق های اختصاصی پیشنهاد كرد. این پنج منطقه در شورا مورد تصویب قرار گرفت.



استفاده بد از فناوری بیشترین ضربه را به محیط زیست می زند

عیسی كلانتری -رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: اگر سرمایه گذاری انجام نگیرد دلالی و تورم رونق می گیرد ازاین رو باید در هر شرایطی از سرمایه گذاران استقبال و شرایط را برای حضور آنان فراهم نمود.



گنجاندن «حمایت های روانی» از كودكان در قانون / امكان تشخیص برخی اختلالات كودك آزاران

الهه خوشنویس- روان شناس با اشاره به گنجانده شدن حمایت های روانی در قانون پشتیبانی از حقوق كودكان و نوجوانان اظهار داشت: گاهی فراموش می گردد كه انجام حمایت های روانی و روان شناسی از كودكان هزینه دارد و هربار مشاوره با یك روانشناس هزینه های زیادی به یك خانواده تحمیل می كند، آیا سیستم های حمایتی در این زمینه هم آنها را كمك می كنند؟.
خوشنویس، با اشاره به جنبه های پیشگیرانه لایحه پشتیبانی از حقوق كودكان و نوجوانان اظهار داشت: همه افراد رفتارهایشان را از نظر روانشناختی پردازش می كنند. مجرم هم به یكباره تصمیم نمی گیرد تا جرمی را مرتكب شود. وقتی در جریان این قرار بگیرد كه حمایتی وجود دارد و جامعه نسبت به وقوع جرم بی تفاوت نیست، بطور قطع رفتارهایش را كنترل می كند. بخصوص كه می بیند این حمایت ها موقتی نیست و ادامه دار است و همین مساله نقش قانون پشتیبانی از كودكان و نوجوانان را پررنگ تر و حمایتی تر می كند.


چرا به جوانان اجازه نمی دهید تجارب غلط گذشته را اصلاح كنند؟

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح وزیر اقتصاد و بركناری وی، ضمن سفارش به دولت برای به كارگیری یك جوان برای این منصب، خطاب به مسئولان اظهار داشت: چرا به جوانان اجازه نمی دهید تجارب غلط شما را با روش های نوین اصلاح كنند و كشور را نجات دهند؟.
محمدمهدی تندگویان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه استیضاح وزیر اقتصاد و بركناری وی، اظهار داشت: فكر می كنم به كارگیری جوانان در كشور نیاز به تصویب «قانون منع به كارگیری بازنشستگان» نداشت چراكه این فرهنگ در كشور قبل از این وجود داشته اما از بین رفته است. سوال من از مسئولان این است كه شما خودتان در چه دوره سنی مسئولیت به عهده گرفته اید؟ همه آنها با افتخار می گویند ۲۴، ۲۵ سال و... اما بعد این سوال پیش می آید پس چرا الان وقتی حرف از به كارگیری یك جوان حتی ۳۰ ساله می گردد شما می گویید قابل اعتماد نیست؟ پس هیچكدامتان قابل اعتماد نبودید. یعنی عملا دارید دوره مدیریت خودتان را زیر سوال می برید.


برنامه ریزی برای پرداخت حق مهدكودك فرهنگیان/رایزنی برای غربال بیماری های خاص زنان فرهنگی

فرحناز مینایی پور- مدیركل امور زنان وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر كه در حال تدوین كتاب آموزش حقوق شهروندی به دخترانیم و امسال این آموزش را برای آنها خواهیم داشت اظهار داشت: در حوزه غربالگری زنان فرهنگی با وزارت بهداشت مكاتباتی انجام دادیم تا تحت غربال بیماری های خاص زنان قرار بگیرند.


تاثیر نوسات اقتصادی بر هزینه و شهریه مدارس غیردولتی

مجتبی زینی وند- رئیس سازمان مراكز و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره تاثیر نوسانات اقتصادی و افزایش اجاره بهای مدارس غیردولتی بر عملكرد و هزینه های مدارس غیردولتی عنوان كرد: نوسانات از حیث برنامه های آموزشی و پرورشی اثرگذار نیست، اما از حیث هزینه حتما موسسان با مشكلات جدی مواجه اند؛ اما طبق الگوی شهریه، شهریه مدارس دریافت می گردد و امسال اضافه شهریه به این علت نخواهیم داشت.


اطمینان خاطر رییس سازمان غذا و دارو به مردم؛ مشكل جدی در تامین دارو نداریم

رییس سازمان غذا و دارو در بازدید از ایسنا با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای تامین داروی مورد نیاز به مردم اطمینان خاطر داد كه نگران دارو نباشند، برنامه ریزی لازم در این حوزه انجام شده و حتی در شرایط سخت هم دارو تامین می گردد و مشكل عمده و جدی در تامین دارو نداریم.
دكتر غلامرضا اصغری امروز و همزمان با روز داروساز با حضور در ایسنا و بازدید از تحریریه خبری این رسانه، اظهار داشت: روز داروساز را خدمت همه همكاران داروساز چه آنهایی كه در صنعت دارو متولی تولید هستند، چه همكاران مان كه در دانشكده های داروسازی كه كار تدریس و تحقیق را بر عهده دارند و چه همكارن مان در شركت های پخش و داروخانه ها كه به مردم عرضه خدمت می كنند، تبریك می گویم.



ابلاغ طرح ترافیكی بازگشایی مدارس از جانب پلیس راهور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از كاهش پنج درصدی تلفات حوادث ترافیكی در تیر ماه امسال اطلاع داد.
سردار تقی مهری در شصت و سومین كمیته هماهنگی طرح های ترافیكی كه بامداد امروز در محل شهرك آزمایش برگزار شد، اظهار داشت: شهریور ماه برابر آمارهای ما پرتصادف ترین و پر تلفات ترین ماه در سال های اخیر بوده است و در همین راستا هم تمامی دستگاه ها دست به دست هم دادند تا سفر خوب و ایمنی برای شهروندان در ایام پایانی تابستان فراهم گردد.


دستگیری ۱۹۵ اوباشگر تهران

سردار حسین رحیمی- رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۹۵ نفر از اراذل و اوباش تهران در عملیات سراسری پلیس اطلاع داد.


افتتاح ۸۳۰ پروژه عمرانی در هفته دولت/احداث ۱۴ بیمارستان جایگزین در تهران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از افتتاح ۸۳۰ پروژه عمرانی در بخش های كشاورزی، بهداشت و درمان و... همزمان با هفته دولت به ارزش ریالی ۳۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان تهران اطلاع داد.
نعمت الله تركی، در تشریح ۸۳۰ پروژه عمرانی كه ظرف هفته جاری در سطح استان تهران افتتاح می گردد، اظهار داشت: بالاترین تعداد پروژه افتتاحی در بین شهرستان های استان تهران متعلق به شهرستان تهران است.



افتتاح ۱۰ كیلومتر ازخط ۶ مترو در آبان/ آغار پرداخت بدهی پیمانكاران



شهردار تهران از افتتاح خط ۶ مترو در هفته دولت سال آینده اطلاع داد.
محمدعلی افشانی بامداد امروز در حاشیه بازدید از خط ۶ مترو با اشاره به اینكه حمل و نقل عمومی و توسعه آن یكی از مهمترین مسائل شهر تهران است، اظهار داشت: امروز به همراه رئیس شورا و تعدادی از اعضای كمیسیون حمل و نقل بازدیدی از خط ۶ مترو داشتیم.

به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، پربازدیدترین اخبار اداره اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر است:

دستگیری یكی از عاملان ضرب و شتم مأمور راهور در جاده شیراز
اصرار نمایندگان برای استخدام حق التدریس ها و مربیان پیش دبستانی/ به این گروه نیازی نداریم
آغاز توزیع كتب درسی / فروش الزامی لوازم التحریر همراه كتب، ممنوع
دستگیری ۱۹۵ اوباشگر تهران
پیدا شدن اعضای بدن در میان زباله های بیمارستانی محال است




1397/06/06
14:15:02
5.0 / 5
5226
تگهای خبر: امداد , ترافیك , شهروند , فروش
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است