خوش گذرانی در شهربازی مرز ایران و ارمنستان بعلاوه تصاویر

خوش گذرانی در شهربازی مرز ایران و ارمنستان بعلاوه تصاویر فست تریپ: شهردار ارومیه از افتتاح شهربازی چی چست در هفته دولت خبرداد و اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، شهربازی مدرن ارومیه گشایش می یابد.


محمد حضرت پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به نیاز شهر به وجود شهربازی مدرن و با اشاره به اینكه مساحت پروژه شهربازی ارومیه ۱۶ هكتار است، اضافه كرد: مجموعه تفریحی چی چست شامل هتل چهار ستاره، باغ گلها، آبشار سه بعدی و موزیكال، كافی شاب، رستوران، آمفی تئاتر مدرن، كارتینگ، زمین تیراندازی، فوتبال، والیبال و والیبال ساحلی و باند هواپیماهای موتوری، قلعه چوبی و در نهایت شهربازی مدرن است.
حضرت پور با اشاره به اینكه شهربازی مدرن ارومیه به تجهیزات به روز شهربازی دنیا مجهز است، افزود: دستگاه های مدنظر در شهربازی نصب شده و در مراحل پایانی كار برای افتتاح هستیم كه بزودی افتتاح می گردد.
شهردار ارومیه با بیان خبر افتتاح پروژه های شهرداری به ارزش 60 میلیارد تومان بیان كرد: آسفالت معابر، جدول گذاری و پیاده رو سازی معابر، راه اندازی كانال های سنگی، ساخت 5 فرهنگسرای جدید و 10 سرویس بهداشتی از دیگر پروژه افتتاحی شهرداری ارومیه به مناسبت هفته دولت می باشد.
حضرت پور با اشاره به افتتاح تقاطع غیر همسطح آذربایجان بیان كرد: مراحل ساخت تقاطع غیر همسطح آذربایجان در زمان ساخت با بحران های مالی موجود با روند كندی به پیش رفت كه خوشبختانه با مساعدت های مالی استانداری آذربایجان غربی و مدیریت برنامه و بودجه هم اینك با پیشرفت خوبی در دست ساخت است.
وی عنوان كرد: پیش بینی می گردد با تدوام عملیات پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان تا ایام الله دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.
حضرت پور با اشاره به عملیات اجرایی رینگ بیرونی شهر ارومیه ( كمربندی دوم) اظهار داشت: هم اینك 5 كیلومتر از فاز اول از محل تقاطع غیر هم سطح سرو(شهیدلر كورپسی) تا جاده انهر در حال اجراست و تا آخر سال گشایش می یابد. با گشایش كمربندی دوم شهر ارومیه، معضل ترافیك در مسیرهای منتهی به شهرك های اطراف كاسته می شود.
شهردار ارومیه با اشاره به اینكه كمربند بیرونی شهر ارومیه به طول 29 كیلومتر در دست اجرا است، اضافه كرد: كمربند بیرونی شهر از محل تقاطع غیر هم سطح سرو(شهیدلر كورپسی) آغاز و در جاده سنتو در محل پایانی ایستگاه راه آهن تمام می شود.





1397/06/05
14:12:26
5.0 / 5
4257
تگهای خبر: شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است