حمایت وزارت كشور از سمن های فعال در حوزه تولید نشاط و امید اجتماعی

حمایت وزارت كشور از سمن های فعال در حوزه تولید نشاط و امید اجتماعی فست تریپ: معاون مشاركت های اجتماعی وزارت كشور از حمایت وزارت كشور از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه تولید نشاط اجتماعی اطلاع داد و اظهار داشت: از همه فعالان مدنی و مردم درخواست می كنم كه به ایجاد سازمان های فعال در حوزه نشاط اجتماعی مبادرت كنند.



كمال اكبری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این مورد كه سازمان های مردم نهادی وجود دارند كه با مبحث نشاط اجتماعی فعالیت می نمایند، اظهار نمود: برای مثال برنامه خنداونه كه در صدا و سیما به روی آنتن می رود محصول همكاری یكی از سازمان های مردم نهاد است.اما به صورت كلی در حوزه تولید امید و نشاط اجتماعی سازمان های مردم نهاد زیادی نداریم.

وی افزود: به عبارت دیگر گرایش سازمان های مردم نهاد بیشتر به سمت رفع صدمه ها است. یعنی صدمه هایی در جامعه دیده شده سپس سازمان های مردم نهادی تولید شدند تا این صدمه ها را رفع كنند.

معاون مشاركت های اجتماعی وزارت كشور افزود: از مردم و همه فعالان مدنی و اجتماعی درخواست می كنم كه در حوزه تولید نشاط و امید اجتماعی به ایجاد سازمان های مردم نهاد مبادرت كنند و وزارت كشور هم این امر را تسهیل كرده و صدور پروانه و كارهای آنان را پیگیری خواهد نمود.

وی با اشاره به اینكه نشاط و امید اجتماعی یكی از نیازهای اصلی جامعه است و اگر نشاط اجتماعی در كشور زیاد شود صدمه ها كم خواهد شد اظهار داشت: وزارت كشور از سازمان های مردم نهادی كه در حوزه تولید نشاط اجتماعی فعالیت كنند حمایت خواهد نمود.




1397/05/20
15:24:16
5.0 / 5
4282
تگهای خبر: تولید
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است