شهردار كرج نیامده رفت

شهردار كرج نیامده رفت فست تریپ: جلسه هفتاد و سوم شورای شهر كرج امروز چهارشنبه 20 تیرماه صرفاً با مبحث روند انتخاب شهردار برگزار گردید.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، در این جلسه كه بدون نطق قبل از دستور آغاز و دستور جلسه دیگری نداشت نامه «مجید سریزدی» در خصوص انصراف از شهرداری كرج با عنایت به نامه «مدیركل شوراهای وزارت كشور» در خصوص رد صلاحیت وی قرائت و اعضای شورا هم در این خصوص رای گیری كردند.
در این رای گیری هفت نفر از اعضای شورا، موافقت خویش را با این انصراف اعلام نمودند تا روند انتخاب شهردار بدون سریزدی از سر گرفته شود. بر این اساس شورای شهر كرج كه برای انتخاب شهردار سه ماه فرصت داشت باید تا 27 تیرماه گزینه مورد نظر خویش را به وزارت كشور معرفی نماید.
در كمتر از یكسال از روی كار آمدن شورای پنجم در كرج، این دومین گزینه شهرداری كرج است كه نیامده می رود و شورا باید وارد روند انتخاب گزینه سوم شود؛ این روند برای كلانشهری چون كرج كه از معضلات زیادی رنج می برد صدمه زیادی به دنبال داشته است.
در ادامه روند انتخاب شهردار مقرر است اعضای شورا از میان گزینه های زیر، یك نفر را برای تكیه بر صندلی شهرداری كرج انتخاب كنند كه شامل گزینه های هیربد معصومی(معاون پیشین هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز)، علی تركاشوند(شهردار اسبق كرج)، عسكری، ایرانی(فرماندار اسبق كرج)، خدمتگذار، شمخانی، ایلیات(عضو فعلی شورای شهر كرج)، كمالی زاده، احمدی نژاد(سرپرست فعلی شهرداری كرج)،، سرفرازی(معاون پیشین امور بانوان و خانواده استانداری البرز)، مقدس نژاد، محسنی، علیخانی، جمالی نژاد، حكیمی پور، نوذرپور، و سیدحسینی است.
مهدی حاجی قاسمی و عباس زارع از اعضای فعلی شورا هم در این لیست حضور داشتند كه با بیان انصراف و موافقت اكثریت از روند انتخاب كنار رفتند.



1397/04/20
14:29:14
5.0 / 5
4340
تگهای خبر: شهرداری , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است