معرفی مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران

معرفی مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران به گزارش فست تریپ نوبخت به عنوان مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران معرفی گردید.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا آیین تكریم و معارفه مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه بامداد امروز در این شركت برگزار گردید. در این مراسم كه با حضور ربیعی - مشاور معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران، شهریار افندی زاده - قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران، قائم مقام و معاونان و مدیران این شركت برگزار شد، نوبخت به عنوان مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه معرفی شد.

افندی زاده ضمن تشكر از زحمات احمدی بافنده، تامین واگن مترو و كاهش فاصله گذر قطارها را از برنامه های اصلی معاونت حمل و نقل در حوزه مترو ذكر كرد و اظهار داشت: تلاش می كنیم با تامین ناوگان مورد نیاز فاصله گذر قطارها را در خطوط مترو كاهش دهیم.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران ادامه داد: خوشبختانه نیروی كار متخصص در شركت بهره برداری مترو تهران و حومه وجود دارد.

وی در ادامه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در مترو تهران ضروری دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در هیئت مدیره شركت بهره برداری مترو تهران هم این بحث مطرح شده و در حال پیگیری مبحث هستیم.

احمدی بافنده هم در این جلسه ضمن تبریك مسئولیت جدید به مهندس نوبخت، اظهار داشت: خوشحالم كه یك نفر از خانواده مترو به عنوان مدیرعامل جدید این شركت منصوب شده است. امیدوارم مدیرعامل جدید پرفروغ تر از دیگران بتواند مترو را به جایی كه باید برساند.

در ادامه این مراسم نوبخت با تشكر از زحمات احمدی بافنده - مدیرعامل سابق شركت بهره برداری مترو تهران- اظهار داشت: امیدوارم بتوانم در كنار این مجموعه روند رو به رشد مترو تهران را با شتاب بیشتری دنبال كنیم.

وی با تاكید براینكه سیستم كار در شركت بهره برداری مترو تهران باید شفاف باشد، اظهاركرد: توسعه خدمات مترو، رفع نقصها كنونی و اتمام پروژه های باقیمانده از جمله اهداف من در این مسئولیت جدید است.

مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه اظهار داشت: با تلاش دكتر احمدی بافنده و سایر همكاران در دوسال اخیر شركت بهره برداری مترو تهران و حومه در توسعه مترو در سطح شهر توفیقات زیادی داشته است.

وی با تاكید بر اهمیت افزایش ظرفیت مترو و ارتقای ایمنی آن اظهاركرد: شركت بهره برداری مترو تهران مهمترین شركت حوزه حمل و نقل عمومی تهران است و با عنایت به اینكه شاهد گسترش و رشد خطوط مترو در تهران هستیم، بطور قطع این شركت نیاز به مدیریت مبتنی بر دانش روز دارد.

جعفر ربیعی - مشاور معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران- اظهار داشت: بطور قطع اولویت شهرداری در این دوره مبحث حمل و نقل است و مطمئنا در حمل و نقل عمومی مهمترین بحث مترو است.

وی با اشاره به اینكه معاون حمل و نقل ترافیك شهرداری تهران مسئولیت بزرگی را در مورد هماهنگی بین سه شركت مترو، بهره برداری مترو و واگن سازی تهران به من واگذار كرده است، اظهار داشت: یكی از دغدغه های بهره برداری مترو تهران در سالهای گذشته این بود كه حرفش به اندازه ای كه لازم بود شنیده نمی شد و اكنون امیدوارم كه بتوانم جایگاه این شركت را بهبود ببخشم.

وی با تبریك مسئولیت جدید به نوبخت خاطرنشان كرد: همه باید تلاش بكنیم تا بهترین خدمات را به مردم عرضه دهیم. خوشبختانه زمینه برای كار و خدمت بیش از گذشته فراهم شده است و هیچ بهانه ای برای اینكه در جهت ارتقا هرچه بیشتر خدمات رسانی مترو به مردم تلاش كنیم، نخواهیم داشت.

گفتنی است عضویت در هیئت مدیره شركت بهره بهره برداری مترو و معاونت این شركت و فعالیت و تخصص در حوزه مترو از سوابق كاری نوبخت بوده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه، جعفر ربیعی، ناصری و نوبخت هم جایگزین سه تن از اعضای هیئت مدیره سابق شركت بهره برداری مترو تهران شدند.



 

1396/07/17
23:44:08
5.0 / 5
6159
تگهای خبر: ترافیك , حمل و نقل عمومی , شركت بهره برداری , شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است