رئیس كمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران تاكید كرد:

ضرورت رعایت زمان بندی عرضه گزارش تفریغ بودجه شهرداری

ضرورت رعایت زمان بندی عرضه گزارش تفریغ بودجه شهرداری فست تریپ: رییس كمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران خواهان رعایت زمان بندی ارائه گزارش تفریغ بودجه سالیانه شد.



به گزارش فست تریپ به نقل از مهر، محمدجوادحق شناس رئیس كمیسیون فرهنگی اجتماعی در شصت و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: با عنایت به اهمیت این نكته كه شورای اسلامی شهر تهران تنها محمل قانونی و نظارتی جدی است كه با استفاده از گزارش «تفریغ بودجه سالیانه شهرداری تهران»، قادر میباشد از یك طرف درآمدهای وصولی قطعی را با اقلام پیش بینی شده در بودجه مصوب مقایسه و تجزیه و تحلیل نماید و در برنامه ریزی سال آتی آن را به كار گیرد و از سویی دیگر تجاوز پرداخت هزینه از اعتبارات مصوب و رعایت ماده ۷۹ قانون شهرداری ها را كنترل كند، ازاین رو «زمان ارائه گزارش تفریغ بودجه» به هیچ وجه قابل تغییر و تعویق نیست.
حق شناس افزود: همانگونه كه مبحث زمان ارائه گزارش تفریغ بودجه صراحتا در متن ماده ۶۷ قانون شهرداری ها، مصوبه ۱۳۳۴/۰۴/۱۱، بیان شده است، مطابق با این بند قانونی؛ «شهرداری موظف است تفریغ بودجه هر سال را تا آخر اردیبهشت ماه سال بعد به انجمن تسلیم و انجمن هم باید تا آخر خرداد ماه آن را رسیدگی و تصویب كند».
وی افزود: بنابر این ضروری می باشد زمانبندی مذكور كه از ضمانت قانونی هم برخوردار می باشد توسط شهرداری تهران(اعم از معاونت ها، سازمان ها و شركت های زیر مجموعه آن) مورد توجه ویژه قرار گیرد. در این امر، هرگونه دیركردی در زمان ارائه گزارش تفریغ بودجه به هیچ وجه پذیرفته نیست.


1397/03/22
14:26:13
5.0 / 5
4276
تگهای خبر: شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است