پاساژ دراكولا تعطیل می گردد

پاساژ دراكولا تعطیل می گردد فست تریپ: شهردار منطقه 11 تهران در نشست ساختمان های نا ایمن بخش مركزی پایتخت از تعطیلی پاساژ معروف به دراكولا در خیابان لبافی نژاد به علت پیشگیری از خطرات جانی و مالی برای كسبه، كارگران و مراجعین اطلاع داد.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، نصراله آبادیان با اشاره به اینكه مجتمع تجاری دراكولا به علت ناایمن بودن و عدم توجه به هشدارهای داده شده پلمب خواهد شد، اظهار داشت: طبق دستور قضایی مقرر شد رفع خطر و پلمب پاساژ دراكولا با هماهنگی كلانتری، شورای تأمین استان، آتش نشانی و نیروی انتظامی صورت گیرد.
شهردار منطقه 11 ضمن اشاره به جلساتی كه با دادستان در این خصوص برگزار شده است، اضافه كرد: جلسات كمیته ایمنی ساختمان هم مرتبا برگزار می گردد كه ابلاغ دستورالعمل های ایمنی به ساختمان های نا ایمن و پرتردد و پلمب واحدهای متخلف كه علی رغم در اختیار داشتن فرصت به موارد ایمنی ترتیب اثر ندهند؛ در دستور كار این كمیته قرار دارد.
آبادیان ضمن اشاره به قدمت بافت شهری این منطقه كه دلیل وجود ساختمان های فرسوده و نا ایمن است؛ عنوان كرد: ساختمان های پر خطر و نا ایمن این منطقه از 130 واحد به 264 واحد افزایش پیدا كرده و باید با محوریت نواحی و با عنایت به لیست ارزیابی های آتش نشانی اقداماتی برای رفع مخاطرات واحدهای تجاری صورت گیرد.
وی تیپ بندی و كار بری واحدهای ساختمانی اعم از مسكونی، تجاری، عمومی و... را بر مبنای نوع فعالیت همچون آموزشی، مذهبی، فرهنگی، تجاری، اداری، مسكونی و تولیدی برای برنامه ریزی رفع مخاطرات ضروری خواند و در حوزه توانمند سازی، شكل گیری گروه های دوام را حائز اهمیت دانست.
آبادیان بر تولید كمیته ای برای ساختمان های نا ایمن به منظور اخطار و پیگیری رفع خطر از ساختمان های نا ایمن در نواحی منطقه 11تأكید كرد و همینطور از اقدامات انجام شده برای شناسایی مخاطرات اماكن عمومی و بوستان های سطح منطقه توسط واحد HSE اطلاع داد و اظهار داشت: به منظور رفع مخاطرات از اماكن عمومی، بوستان ها و فضای بازی كودكان، مكاتبه ای با سازمان استاندارد برای استاندارد سازی وسایل بازی صورت گرفته است و نخستین منطقه ای هستیم كه برای وسایل بازی و نصب آن ها در بوستان ها به دنبال استاندارد سازی هستیم.
بر مبنای گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، بر مبنای این گزارش پیگیری ویژه ایمنی اماكن پرتردد و ساختمان های نا ایمن سطح منطقه11 با تشكیل كارگروه ایمنی و برگزاری جلسات با حضور ادارات و نهادهای مرتبط انجام شده و دراین راستا از شاخص ترین ساختمان های نا ایمن، پاساژافراسیابی آزاد ( دراكولا ) واقع در خیابان لبافی نژاد كوچه مهرداد بوده كه به علت عدم ایستایی و ناپایداری بر مبنای دستور معاونت دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 37 مبتنی بر همكاری نیروی انتظامی با شهرداری جهت پلمب واحدهای ساختمان مزبور اقدام خواهد شد.




1397/03/19
14:55:14
5.0 / 5
5446
تگهای خبر: ایمنی , تردد , تولید
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است