مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران تشریح كرد

فعالیت های بسیج شهرداری تهران در روز جهانی قدس

فعالیت های بسیج شهرداری تهران در روز جهانی قدس فست تریپ: مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در آستانه روز جهانی قدس در سخنانی با بیان آنكه اسرائیل غده سرطانی منطقه است و ما با همه وجودمان از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت می نماییم، تصریح كرد: مسأله قدس مسأله اسلام و انسانیت است و نابودی اسرائیل اتفاقی است كه تمام آزادی خواستار و حق طلبان جهان منتظر آن هستند.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، بابایی خاطرنشان كرد: جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی و همینطور اقدام نابخردانه آمریكا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس، موج جدیدی از خشم و نفرت دنیای اسلام را ضد آمریكا و اسرائیل به راه انداخته است و ان شاءالله این امر زمینه نابودی این رژیم غاصب و دست پرورده هایش را فراهم خواهد نمود.
وی تصریح كرد: همانطور كه مقام معظم رهبری فرمودند امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از هر سال پرشورتر و بهتر برگزار می شود و بسیجیان شهرداری تهران هم دوشادوش مردم انقلابی و روزه دار سراسر كشور انزجار خود از این رژیم منحوس را فریاد خواهند زد.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران اكران عكس شهید سید عبدالصمد امام پناه، توزیع نشریه گلدسته ویژه روز قدس در تمامی مساجد و پایگاه های بسیج و توزیع پلاكاردهای تبلیغی با شعارهای ضد صهیونیستی در میان راهپیمایان تهرانی را همچون كارهای این سازمان در روز جهانی قدس عنوان نمود.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری، بابایی به تابلوی روز شمار نابودی اسرائیل در میدان فلسطین هم اشاره نمود و اظهار داشت: طولی نخواهد كشید كه نابودی این رژیم جعلی را در فلسطین جشن خواهیم گرفت و به امامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای دامت افاضاته در قدس شریف نماز جماعت اقامه خواهیم كرد.
گفتنی است سال قبل همزمان با روز جهانی قدس مراسم رونمایی از تابلوی روزشمار نابودی اسرائیل توسط بسیج شهرداری تهران برگزار گردید كه باعث شد نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به نصب این تابلو واكنش نشان دهد.



1397/03/18
12:44:08
5.0 / 5
4397
تگهای خبر: شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است