رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام كرد:

اصلاح ست های ورزشی در پارك ها، تحویل آرام سوله های ورزشی به مدیریت بحران

اصلاح ست های ورزشی در پارك ها، تحویل آرام سوله های ورزشی به مدیریت بحران فست تریپ: رییس سازمان ورزش شهرداری تهران بر واگذاری آرام و تدریجی سوله های مدیریت بحران به سازمان مدیریت تاكید كرد و اظهار داشت: تحویل به یك باره سوله هایی كه مجموعه های ورزش بانوان در آن فعال است به امر ورزش بخصوص ورزش بانوان صدمه می زند.


محمد صادق حسنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینكه ما در شهرداری متولی عرضه ورزش مجانی و ارزان قیمت به مردم هستیم، اظهار داشت: ما منتی برای عرضه خدمات مجانی و ارزان نداریم چراكه وظیفه ما پشتیبانی از ورزش های همگانی و تمركز بر ورزش های تفریحی است.
وی با اشاره به اینكه ما در ورزش شهر معتقد به مدیریت متمركز هستیم، خاطرنشان كرد: با آنكه شورای شهر مصوبه ای در خصوص اینكه تمام مجموع های ورزشی شهرداری، تحت مدیریت واحد سازمان ورزش قرار بگیرند، دارد و این مصوبه هم ابلاغ گردیده اما هنوز 50درصد مجموعه ها به سازمان ورزش واگذار نشده است.
وی با اشاره به اینكه معتقدیم برای پرهیز از جزیره ای كار كردن در حوزه ورزش باید تمامی مجموعه های ورزشی تحت مدیریت واحد اداره شود، ادامه داد: حتی در این زمینه هم اعضای شورای شهر اعلام نمودند كه مناطق و سازمانها مجموعه های ورزشی را برای یكپارچگی در مدیریت ورزش تهران به سازمان بدهند؛ اما هنوز این مهم به صورت كامل محقق نشده است.
حسنی همینطور در مورد سرانجام تخلیه سوله ها از ورزشگاه های الزهرا(س) و تحویل آن به سازمان مدیریت بحران اظهار داشت: مجموعه های الزهرا(س) را به بحران واگذار نكردیم؛ چون كه معتقدیم این پروسه باید آرام آرام شكل گیرد و با اعضای شورای شهر هم جلسه داشتیم و قرار براین است، مجموعه ای با همان كیفیت ساخته شود و در اختیار ورزش قرار گرفته و سوله ها هم در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد و این امر آرام آرام حركت خواهد نمود.
وی با اشاره به اینكه تحویل به یك باره سوله هایی كه مجموعه های ورزش بانوان در آن فعال است به امر ورزش بخصوص ورزش بانوان صدمه می زند، اظهار داشت: در نشستی كه با مسئولان امر داشتیم پیشنهاد شد كه مجموعه هایی برای ورزش بانوان ساخته شود و بعد از آن و آرام آرام این انتقال صورت گیرد كه هم اكنون در دو سه منطقه ساخت مجموعه ها شروع شده است.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد وضعیت اصلاح ست های ورزشی در بوستان ها هم با اشاره به اینكه واقعیت این است كه اگر ست های ورزشی را بدون دستورالعمل استفاده نماییم، صدمه زا هستند، اظهار داشت: برهمین اساس ابلاغ كردیم كه مربیان حتما برای ست های ورزشی دستور تمرین بنویسند تا شهروندان بر مبنای دستورات موجود از این ست ها استفاده كنند.
وی با اشاره به اینكه علم ورزش به روز است و ما هم تلاش داریم برپایه آخرین متدهای ورزشی ست ها را به روز نماییم، ادامه داد: كمیته علمی تشكیل شده و در حال ارزیابی میدانی ست ها هستند و بطور قطع ست هایی كه مورد تأیید ورزشكاران سازمان باشند با نصب دستور تمرین خاص باقی می مانند و و ست های صدمه زا هم بهینه می شوند.
حسنی در مورد وضعیت مالی سازمان ورزش شهردئاری تهران هم با اشاره به اینكه تلاش داریم با اتخاذ سه استراتژی، فرایند مالی شفاف شود اظهار داشت: در همین راستا دریافت ها در مجموعه های ورزشی شهرداری الكترونیكی است كه به حساب سازمان واریز می گردد و همینطور كاهش هزینه ها و جلب مشاركت حداكثری برای در آمدزایی را در دستور كار قرار دادیم و هدفمان این است كه سازمان ورزش شهرداری به اتاق شیشه ای مالی در شهردار تهران بدل شود كه در حوزه مالی، برون سپاری و مناقصه ها كاملا شفاف است.



1397/03/07
13:36:16
5.0 / 5
4575
تگهای خبر: شهرداری , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است