شهردار منطقه ۲ تهران:

پل معلق منطقه ۲ صرفا گردشگری می باشد

پل معلق منطقه ۲ صرفا گردشگری می باشد فست تریپ: معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری منطقه ۲ در مورد نحوه عبور از پل در حد فاصل دو پارك پردیسان و نهج البلاغه اظهار داشت: این پل تنها یك هفته به صورت آزمایشی برای انجام تست های نهایی مربوط به چگونگی خدمات رسانی باز بود و هم اكنون عبور از روی این پل متوقف شده و تا زمان افتتاح امكان پذیر نخواهد بود.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ تهران، حیدرنیا در این باره اظهار داشت: پل معلق در بین دو پارك پردیسان و نهج البلاغه یكی از نمادهای شهر تهران است و صرفا یك پل گردشگری و تفریحی است كه با تلاش مدیریت منطقه در آینده بسیار نزدیك آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
وی ادامه داد: این پل بعنوان یك واصل جهت دسترسی از نقطه ای به نقطه دیگر تولید نشده است؛ بلكه یكی از جاذبه های گردشگری شهر تهران خواهد بود كه تجهیزات مختلف در آن دیده شده است كه در نوع خود كم نظیر می باشد.
معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به كابلی بودن این پل تصریح كرد: پل معلق ظرفیت محدود برای بازدید به صورت همزمان دارد و تمامی مكانیزم ایمنی و كنترلی آن كه شامل تجهیزات پیشرفته ای است كه به صورت الكترونیكی كنترل می گردد.
حیدرنیا با اشاره به اینكه هم اكنون این پل مجددا بسته شده تا اقدامات لازم برای افتتاح رسمی آن صورت گیرد، اظهار داشت: مطالعات برای بازدید از این جاذبه گردشگری در حال تدوین است و بعد از تكمیل اجرا خواهد شد.



1397/02/29
15:31:37
5.0 / 5
4317
تگهای خبر: خدمات , شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است