شهردار منطقه چهار تشریح كرد

وجود باندهای مافیایی سدمعبر، افتتاح فاز دوم باغ پرندگان تا آخر تابستان

وجود باندهای مافیایی سدمعبر، افتتاح فاز دوم باغ پرندگان تا آخر تابستان فست تریپ: شهردار منطقه (۴) از افتتاح فاز دوم مجموعه باغ پرندگان تا آخر نیمه نخست سال جاری اطلاع داد و اضافه كرد: بطور قطع از پرندگانی كه ورود آنها به كشور مناسب می باشد استفاده خواهیم كرد.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، علیرضا حسینی در نشست خبری امروز چهارشنبه بااشاره به اینكه حدود یك میلیون نفر از جمعیت شهر تهران یعنی معادل ۱۰ درصد در منطقه چهار سكونت دارندافزود: این جمعیت از جمعیت برخی مراكز استان و چندكشور اروپایی حاشیه خلیج فارس بیشتر است.

وی اضافه كرد: باوجود اینكه اقدامات خوبی در سال های گذشته در سطح منطقه چهار صورت گرفته اما این منطقه همچنان ده سال عقب تر از سایر مناطق تهران است به شكلی كه در منطقه چهار بعضی از خدمات همچون مجموعه شهر بازی و كتابخانه عمومی وجود ندارد.

حسینی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از مجموعه باغ پرندگان اظهار داشت: احداث این مجموعه در سال ۹۰ و در دو فاز كلید خورد كه فاز اول آن در مساحت ۱۵ هكتار به بهره برداری رسید اما متاسفانه فاز دوم آن سال قبل به صورت عجولانه مورد بهره برداری قرار گرفت و از همه بدتر اینكه در فاز نخست از پرندگان قاچاق استفاده شد و این امر اختلاف نظری در میان محیط زیست و شهرداری تولید كرد كه بی ترید حق باسازمان محیط زیست بود هم ا كنون هم پرونده این مورد در مراجع قضایی درحال پیگیری است.

وی تصریح كرد: بعضی از مسیرهای باغ پرندگان خطرناك و فاقد نرده بوده كه با عنایت به اهمیت حفظ جان شهروندان این مورد در دستور كار قرار گرفته است. فاز دوم این مجموعه در نیمه اول سال جاری به بهره برداری خواهد رسید البته این مجموعه با نواقصی روبرو است كه امیدواریم در كوتاه ترین زمان حل شود.

شهردار منطقه چهار تصریح كرد: یكی از اشكالاتی كه در باغ پرندگان وجود دارد عدم مدیریت یكپارچه است كه تلاش می نماییم مدیریت این مجموعه را یك پارچه نماییم. بطور قطع در فاز دوم این مجموعه از پرندگانی استفاده خواهد شد كه ورود آنها به كشور كاملا قانونی باشد.

وی در مورد فنس های مورد استفاده در مجموعه باغ پرندگان اظهار داشت: این فنس ها به لحاظ فنی مشكلی ندارند اما نیازمند صاعقه گیر هستند كه بزودی صاعقه گیر آنها نصب خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به مبحث سد معبر بعنوان یكی از اشكالات منطقه اشاره نمود و اضافه كرد: گاهی هنگام برخورد با دستفروشان مردم ناراحت می شوند و وقتی مبحث دستفروشی هم رعایت می گردد باز هم مردم ناراحت می شوند، بنابراین مقابله با چنین موضوعی كمی سخت و پیچیده می گردد. باید طبق قانون با بساط گستران برخورد نماییم بنابراین در این زمینه باید از ظرفیت شورای تامین، فرمانداری و حاكمیت استفاده گردد و بدون شك شهرداری نمی تواند در برابر سد معبر اقدام موثری را انجام دهد.

حسینی تصریح كرد: متاسفانه در مورد سد معبر با باندهای مافیایی روبرو هستیم و این در شرایطی است كه خیلی از این بساط گستران به صورت غیر قانونی از تیرهای برق برای بساط خود روشنایی می گیرند.

وی در مورد بوستان یاس فاطمی هم اظهار داشت: شهرداری منطقه چهار در قسمت جنوبی این بوستان موضوعات خدماتی را دنبال می كند؛ در بعضی از مناطق موجود در منطقه چهار نمی توان فضای سبز تولید كرد. درحقیقت توزیع سرانه فضای سبز در سطح منطقه چهار عادلانه نبوده است.




1397/02/26
15:29:50
5.0 / 5
4940
تگهای خبر: تولید , خدمات , شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است