پیام تشكر افشانی شهردار تهران از اعضای شورای شهر

پیام تشكر افشانی شهردار تهران از اعضای شورای شهر فست تریپ: بعد از انتخاب سیدمحمدعلی افشانی بعنوان شهردار تهران، وی در پیامی از اعتماد اعضای شورای شهر قدردانی كرد.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، محمدعلی افشانی بامداد امروز با رای قاطع 19 نفر از 21 عضو شورای شهر تهران بعنوان شهردار تهران انتخاب گردید.

پس از این انتخاب، افشانی در نامه ای كه در اختیار ایسنا قرار گرفته از اعضای شورای شهر تهران قدردانی كرد كه متن نامه در ادامه آمده است:

عنایت خداوند بزرگ و تدبیر نمایندگان محترم شورای شهر تهران، ری و تجریش بر این قرار گرفت تا بعد از تصویب شاخص های انتخاب شهردار و طی فرآیند رسیدن به گزینه نهایی در یك رقابت فشرده و دموكراتیك مبتنی بر مردمسالاری دینی برنامه بنده با عنوان شهر زیست پذیر و شهروند مشاركت پذیر در صحن و كمیسیون های تخصصی شورا مطرح شده و در معرض رای مستقیم نمایندگان شورای شهر تهران قرار بگیرد.

اعضای محترم شورای شهر در یك فرآیند دقیق و كارشناسانه با رای قاطع اعتماد خویش را كه برگرفته از آرای مردم پایتخت است به این جانب ابراز كردند و مسئولیت سنگین مدیریت شهری بر عهده بنده قرار گرفت.

اینجانب سپاس و تشكر خویش را از اعتماد تك تك اعضای شورای شهر و همه داوطلبان عزیز كه برنامه های پرارزش و مفیدی را برای اداره شهر عرضه كردند اعلام می كنم و امیدوارم با عنایت خداوند و تعامل و همكاری اعضای محترم شورای شهر دولت، مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، صاحب نظران، اصحاب رسانه و تمامی نقش آفرینان جامعه بتوانند گام های موثری را در ارتقاء كیفیت زندگی شهروندان فهیم تهران، ری و تجریش برداشته و رضایت آنان را كسب نماییم.

سیدمحمدعلی افشانی 23 اردیبهشت ماه.97



1397/02/24
14:00:20
5.0 / 5
4271
تگهای خبر: شهروند , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است