مسجدجامعی عنوان كرد

ضرورت ورود استانداری به مبحث برگزاری نمایشگاه خودرو در تهران، برگشت به عقب نداریم

ضرورت ورود استانداری به مبحث برگزاری نمایشگاه خودرو در تهران، برگشت به عقب نداریم فست تریپ: عضو شورای شهر تهران برگزاری نمایشگاه خودرو و تولید ترافیك ناشی از آن را عرفا و قانونا نادرست دانست.


احمد مسجد جامعی در گفت وگو با ایسنا، در مورد حواشی برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در تهران اظهار داشت: نمایشگاه خودرو عرفا و قانونا نباید در محل نمایشگاه های دائمی سئول برگزار شود؛ چون كه مدیریت شهری در جهت احترام به قواعد شورای شهر و احترام به وقت و زمان ساكنان آن منطقه نسبت به ساخت مجموعه شهرآفتاب اقدام نموده است.
وی با اشاره به اینكه شهر آفتاب تنها به علت اینكه شهروندان تهرانی گرفتار مشكلات ناشی از برگزاری نمایشگاه های پربیننده نشوند تولید شده است، اظهار نمود: شهرآفتاب با سرمایه مردم تهران تولید شده است و حتی سرمایه گذاری شد تا خط مترو به آنجا امتداد یابد و برگزاری نمایشگاه های پربیننده به غیر از شهر آفتاب بی توجهی به ضوابط و مقررات است.
عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: نمیدانم چرا در دوره قبلی شورای شهر، دولت همكاری بیشتری در این گونه مسائل با مدیریت شهری داشت؛ اما حالا شرایط متفاوت می باشد.
مسجدجامعی با اشاره به اینكه نباید در مورد عدم برگزاری نمایشگاه های پربیننده، برگشت به عقب داشته باشیم ادامه داد: گویا این اتفاق رو در رویی دستگاه های اجرایی و مردم است؛ چون كه مردم ناراضی هستند و زندگی خصوصی آنها را به هم می ریزیم و لازم است مسئولان شهر تهران اعم از فرماندار یا استانداری وارد میدان شوند.



1397/02/19
13:22:37
5.0 / 5
4891
تگهای خبر: تولید , خودرو , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است