هوای پایتخت در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس

هوای پایتخت در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس فست تریپ: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران اظهار داشت: طبق نتایج پیش بینی كیفیت هوا، طی امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) وضعیت كیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس است.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا افزود: پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) است و برای برخی ساعات وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب غربی انتظار می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: فردا (۱۸ اردیبهشت ماه) برای برخی ساعات بخصوص بعدارظهر وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۳ متربرثانیه از سمت نواحی غربی - شمال غربی و بارش پراكنده باران پیش بینی می گردد. بر این اساس انتظار می رود تا فردا به صورت نسبی بر غلظت آلاینده ها افزوده شود. با این حال وضعیت كیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار داشته باشد.

به گفته مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران فردا (۱۸ اردیبهشت) دما افزایش نسبی خواهد یافت.

شهبازی درانتها اظهاركرد: میانگین كیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم اكنون ۱۰۲ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.




1397/02/17
13:03:41
5.0 / 5
4252
تگهای خبر: كیفیت
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است