رییس شورای اسلامی شهر تهران:

مساله شخصی علت انصراف انصاری لاری است، فرآیند انتخاب شهردار شفاف است

مساله شخصی علت انصراف انصاری لاری است، فرآیند انتخاب شهردار شفاف است فست تریپ: رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح كرد: علت انصراف انصاری لاری از كاندیداتوری شهرداری تهران مساله شخصی بوده است.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، محسن هاشمی امروز یكشنبه پیش از آغاز شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روز گذشته ( شنبه) انصراف انصاری لاری به دست ما رسید و در نتیجه این انصراف، برنامه عرضه نامزدهای شهرداری تهران تغییر نمود.

وی اضافه كرد: مقرر بود حجت الله میرزایی پس از ظهر امروز برنامه های خویش را عرضه كند كه با انصراف انصاری لاری مقرر شد ابتدا میرزایی برنامه خویش را عرضه كنند و پس از آن افشانی و بعدازظهر امروز هم حسینی مكارم برنامه های خویش را بعنوان كاندیداهای شهرداری تهران ارائه نمایند.

هاشمی ادامه داد: فردا هم برابر برنامه از پیش تعیین شده كاندیداها برنامه های خویش را عرضه می كنند.

وی در ادامه تصریح كرد: در مورد انصراف سایر كاندیداها هنوز موضوعی مطرح نشده است، بنابراین نباید به شایعات توجه كرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در مورد انصراف انصاری لاری، بیان كرد: ایشان دو بار برگه انصراف دادند كه در برگه اول علت انصراف را مساله شخصی عنوان كردند، اما من به علت اینكه با ایشان تلفنی صحبت كردم بنابراین در مورد دلایل ایشان هنوز جزئیات را نمی دانم، ولی ایشان یكی از شش كاندیدای دیگر را دارای صلاحیت بیشتر دانسته بودند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این كه هم اكنون شش كاندیدای دیگر برای تصدی پست شهرداری تهران وجود دارد كه طی امروز و فردا برنامه های خویش را عرضه خواهند كرد، خاطرنشان كرد: حساسیت خبرنگاران نسبت به مبحث حساس انتخاب شهردار تهران از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و بدون شك خبرنگاران نعمتی هستند كه ان شاء الله مشكل طرح ترافیك آنها هم حل خواهد شد.

فرآیند انتخاب شهردار عاقلمند و شفاف است
محسن هاشمی همینطور در ابتدای جلسه علنی شورا هم با اشاره به اینكه امروز مقرر است كاندیدای شورای شهر برنامه های خویش را برای تصدی پست شهرداری تهران بیان كنند، اظهار نمود: امروز جلسه به صورت زنده توسط رسانه ملی پخش می گردد كه این شفافترین مدل انتخاب یك مدیر است و ابتكار ملی برای تحقق شعار شهر شیشه ای است.
وی با اشاره به ابهاماتی كه در این چند روزه پیرامون انتخاب شهردار به وجود آمد، اظهار داشت: از خبرنگاران و... می خواهم كه از هرگونه شایعه پراكنی و ابهام افكنی خودداری كنند چراكه ما اعضای شورای شهر هیچ مبحث مخفی نداریم كه بخواهیم از مردم پنهان نماییم چراكه مردم نامحرم نیستند.
وی با اشاره به اینكه فرآیند انتخاب شهردار شفاف است و دامن زدن به حواشی و لطمه زدن به جایگاه حقیقی و حقوقی اعضا نتیجه ای جز كم اعتماد شدن مردم نسبت به لیست امید ندارد، اظهار نمود: هرگونه اظهارنظر از جانب اعضا، احزاب و... كه جایگاه شورا را تضعیف كند مورد پسند نیست.
وی با اشاره به اینكه در شرایط فعلی كه همه مردم و اركان حكومت نسبت به انتخاب شهردار حساس هستند، باید با طمانینه شهردار را برگزید، اظهار داشت: پروسه انتخاب شهردار عاقلمند بوده و ما باید با دقت لازم شهردار را انتخاب نماییم.




1397/02/16
12:24:48
5.0 / 5
4586
تگهای خبر: شهرداری , شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است