حق شناس تاكید كرد:

احیای سینماهای قدیمی پایتخت

احیای سینماهای قدیمی پایتخت فست تریپ: رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از لزوم احیا سالن های سینما و تئاتر قدیمی تهران آگاهی داده است.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، حق شناس در حاشیه بازدید از سینما آزادی كه به مناسبت روز ملی سینما انجام شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: حضور رئیس شورای شهر و مسوولان شهری در سینما آن هم در روز ملی نشان از این است كه این دوره شورا و مدیریت شهری رویكرد جدی به هنر و سینما دارد.
وی با بیان اینكه سینما به مشابه دروازه و پل ارتباطی میان جامعه و هنر امروز است، گفت: بر همین اساس ما در شورای شهر رویكرد افزایش زیرساخت ها و پردیس های سینمایی را در چهار سال آینده دنبال خواهیم كرد و سعی داریم در هر منطقه سینما یا پردیس سینمایی ایجاد كنیم و با تكمیل زیرساخت ها به اقتصاد هنر و سینما كمك می كنیم.
وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر رویكرد شهرداری درخصوص سینما و سالن های تئاتر قدیمی و تعطیل شده بخصوص در خیابان لاله زار گفت: خیابان لاله زار، خیابان باارزشی است كه در بافت تاریخی و قدیمی تهران قرار دارد كه تعداد زیادی سالن تئاتر و سینمای قدیمی در آن وجود دارد كه باید ضمن شناسایی تئاترهای ایمن تر نسبت به تقویت آنها اقدام كنیم.
حق شناس با بیان اینكه خیابان سی تیر سنگ فرش شده، گفت: شاید بتوانیم این رویكرد را در خیابان های ناصرخسرو و لاله زار البته با هماهنگی صنوف شاغل در این خیابان ها انجام دهیم تا رینگ تاریخی تكمیل شود.
وی با بیان اینكه باید سازوكاری ایجاد شود تا سینماهای قدیمی همچون سینما كریستال و سالن های تئاتر احیا شود تا فضای شهری تهران قدیم احیا شود، گفت: خوشبختانه شاهد هستیم كه خانه اتحادیه كه لوكیشن سریال معروف دایی جان ناپلئون بوده توسط شهرداری خریداری و بازسازی شده است كه كار بسیار ارزشمندی و البته باید در كنار آن مجموعه ای از پردیس ها و سالن های سینمایی قدیمی نیز احیا شود.
به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، در این بازدید شبانگاهی حجت نظری عضو شورای شهر، محسن هاشمی رئیس شورای شهر، مجتبی عبداللهی معاون خدمات اجتماعی شهرداری نیز در این بازدید حضور داشتند.
 

1396/06/23
02:07:38
5.0 / 5
4689
تگهای خبر: شورای شهر , شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است