وجود ۳۵۰ هزار نیروی مازاد در شهرداری های كشور

وجود ۳۵۰ هزار نیروی مازاد در شهرداری های كشور فست تریپ: معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور با اشاره به ۵۰۰ هزار كارمند در شهرداری ها، اظهار داشت: از این تعداد تنها ۱۵۰ هزار نفر مورد نیاز است و ۳۵۰ هزار نیرو مازاد هستند.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، سعیدرضا جندقیان ۹ اردیبهشت ماه در همایش روز شوراها، اظهاركرد: هم اكنون ۱۲۴۵ شهر و ۷۰۰۰نفر عضو شورا در كشور وجود دارد و از ۵۰۰ هزار كارمند در شهرداری ها تنها ۱۵۰ هزار نفر مورد نیاز است و ۳۵۰ هزار نیرو مازاد هستند.

جندقیان صدور مجوزهای لازم، هماهنگی میان دستگاهی، پرداخت تسهیلات، فراهم كردن زمینه حضور بخش خصوصی در فعالیت ها و فراهم كردن زمینه برای مشاركت مردم را از وظایف دولت عنوان نمود و اظهار داشت: سال قبل ۸۶ میلیارد تومان به طرح های توسعه روستایی اختصاص یافت.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور با اشاره به اینكه برای تاسیسات یك پتروشیمی به ازای هر ۱.۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری، اشتغال یك نفر فراهم می شود، خاطرنشان كرد: در بخش گردشگری به ازای هر ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان سرمایه گذاری، اشتغال یك نفر فراهم می گردد كه باید به سمت این نوع سرمایه گذاری ها با اشتغال بالا پیش رفت، همینطور لازم است برای موفقیت در تولید شغل رویكردها را تغییر داد.

وی به روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا پیشنهاد كرد: دانش بومی خویش را تقویت كرده و ظرفیت های دانش را در سطح محله ها افزایش دهید، همینطور لازم است از كمیته های اندیشه ورز در كنار شوراها استفاده گردد.




1397/02/09
23:47:08
5.0 / 5
4218
تگهای خبر: شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است